آدم ربا و قاتل فراری در شیراز در دام قانون

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس آگاهی شیراز یک آدم ربا و یک قاتل فراری را در این شهر شناسایی و دستگیر کردند.

کد مطلب: ۵۳۴۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سرهنگ ناصر کشاورز اظهار داشت: در خرداد و تیر ماه 95 دو فقره پرونده کودک ربایی و قتل در اختیار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت و کارآگاهان پلیس این واحد برای شناسایی و دستگیری این دو متهم فراری وارد عمل شدند.


وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی این دو متهم را در دو عملیات جداگانه شناسایی و در شیراز دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس اظهارکرد: همچنین درپی وقوع چندفقره سرقت منزل در شهرستان شیراز، شناسایی عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.


کشاورز تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی توانستند پس از رصد اطلاعاتی، سرکرده این باند سارق را به نام 'ا -ه' شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی گفت: پس از بازجویی فنی سارق یاد شده، او به 22 فقره سرقت از منازل در شهر شیراز اعتراف کرد.


کشاورز اذعان داشت: همچنین در 72 ساعت گذشته در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شهرستان شیراز، هشت کیلو و 985 گرم انواع مواد مخدر و مقادیری قرص های روان گردان، 29قبضه سلاح شکاری و جنگی، 146 عدد کپسول آتش نشانی و 12 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف کردند.


وی افزود: 106 دستگاه تجهیزات ماهواره، 40 دستگاه مانیتور رایانه، 25 عدد باطری خودرو، 110کیلو گرم پودر بدنسازی، دو هزار و 492 قوطی نوشیدنی و سه هزار و 880 پاکت سیگار قاچاق بخش دیگری از اقلام کشف شده است.


کشاورز خاطر نشان کرد: افزون بر این در مدت یاد شده 111 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد، 39 نفر سارق دستگیر شدند و 150 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار