مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان:

لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در آستانه سال تحصیلی جدید وارد بازار شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در آستانه سال تحصیلی جدید وارد بازار شود.

کد مطلب: ۵۳۳۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، امیر بینایی، در جلسه حمایت از نوشت‌افزارها و لوازم‌التحریر در استانداری سمنان بر حمایت دستگاه‌های متولی از نوشت‌افزارها و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی تأکید کرد.
وی تصریح کرد: باید دستگاه‌های متولی در این مقوله با حساسیت بیشتری واردشده و نقش حمایتی خود را کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان افزود: سالیان سال است که شاهد نمایش شخصیت‌های خارجی در کوله‌های دانش آموزان کشورمان هستیم و این مسئله همواره محل نگرانی و گلایه از سوی خانواده‌ها و مسئولان دلسوز این بخش بوده است.
بینایی خاطرنشان کرد: نوشت‌افزارها و لوازم‌التحریر در دنیای کنونی تنها وسیله‌ای برای نوشتن نیستند، بلکه وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ هستند.
وی با اشاره به نقش مهم تبلیغات و رسانه در شخصیت‌سازی برای جامعه گفت: نقش رسانه‌های جمعی به‌ویژه رسانه ملی در فرهنگ‌سازی در میان مردم برای استفاده از این کالاهای فرهنگی بسیار با اهمیت است که باید به آن توجه ویژه شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اقداماتی همچون تقویت شبکه توزیع، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی، تبلیغات محیطی و همچنین تشویق خانواده‌ها به تهیه نوشت‌افزارهای اسلامی را از جمله کارهایی دانست که باید در این حوزه به آن توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار