استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

۷۰ دوربین كنترل سرعت و نظارتی در چهارمحال و بختیاری نصب می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال جاری ۷۰ دوربین نظارتی و كنترل سرعت در نقاط مختلف استان نصب می شود.

کد مطلب: ۵۳۳۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، قاسم سلیمانی دشتكی در نشست تصمیم گیری نصب دوربین های ترافیكی و ایمنی در چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: از این تعداد ۴۰ دستگاه دوربین در نقاط برون شهری و ۳۰ دستگاه در مركز استان نصب خواهد شد.
وی هزینه نصب ۴۰ دستگاه دوربین برون شهری را افزون بر ۹۰ میلیارد ریال دانست و افزود: از این تعداد هزینه ۳۰ دستگاه از محل اعتبارات ملی و هزینه ۱۰ دستگاه دیگر از محل اعتبارات استانی تأمین می شود.
سلیمانی دشتكی هزینه ۳۰ دستگاه دوربین درون شهری مربوط به مركز چهارمحال و بختیاری را ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام و تصریح كرد: از این مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی، پنج میلیارد ریال از محل اعتبارهای شهرداری شهركرد و سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از محل خرید تجهیزات تأمین خواهد شد.
وی بیان داشت: نصب دوربین های برون شهری و درون شهری در چهارمحال و بختیاری تا ۱۵ اسفند سال جاری با هدف افزایش ایمنی حمل و نقل جاده ای و كاهش تصادفات در محورهای ارتباطی استان صورت می گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه كرد: به همین منظور اداره كل راه و شهرسازی استان موظف شد تا دو ماه آینده نسبت به رفع ۱۵ نقظه حادثه خیز اولویت دار در این استان اقدامات لازم را انجام دهد.
وی عنوان داشت: همچنین مقرر شد اداره كل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تا ۱۵ آبان سال جاری نسبت به خط كشی و نصب گاردریل و علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی خطرآفرین استان اقدام كند.
سلیمانی دشتكی اظهار كرد: شهرداری شهركرد باید برای بروزرسانی امكانات مربوط به ۱۲ دوربین موجود در مركز چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: مدیریت كنترل ۱۲ دوربین موجود و هفت دوربین در حال نصب مربوط به شهركرد به شهرداری سپرده می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان كرد: مدیران كل دستگاه های اجرایی استان باید به منظور جذب اعتبارات ملی و پیشبرد امور مربوط به توسعه این استان تلاش بیشتری داشته باشند.
وی یادآور شد: همكاری، همفكری و تعامل بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری به منظور اجرای مطلوب تر طرح های مشترك در این حوزه ضرورت دارد.
شهردار شهركرد نیز گفت: ۱۷۷ نقطه در مركز چهارمحال و بختیاری به منظور نصب دوربین های كنترلی جانمایی شده است.
نورالله غلامیان دهكردی عنوان كرد: در فاز نخست ۱۸ دستگاه دوربین كنترلی در شهركرد نصب و مدیریت ۱۲ دوربین موجود در شهر از نیروی انتظامی به شهرداری سپرده می شود.
وی اظهار داشت: با نصب دوربین های كنترلی در شهركرد میزان تصادفات و جرائم بخش های مختلف به ویژه در حوزه راهنمایی و رانندگی كاهش چشمگیری می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار