امام جمعه شهر ستان تربت جام:

حجی که در آن مرگ بر امریکا و اسرائیل نباشد درست نیست

امام جمعه شهر ستان تربت جام گفت: حجی که در ان مرگ بر آمریکا واسرائیل نباشد درست نخواهد بود و ایمان به خدا و کفر به طاغوت از ارکان حج است و امسال به همین دلیل حجاج ایرانی نتوانستند کعبه توفیق را طواف کنند وبرا ی زائران شرط و شروط گذاشتند

کد مطلب: ۵۳۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان تربت جام باگرامیداشت یاد وخاطره 280 نفر شهادت زائران بیت اله الحرام سال 66 افزود: عربستان سعودی همواره ودر زمانهای مختلف نشان داده است که رحمی نسبت به مسلمانان ندارد و این خشونت ها همواره بدستور ایادی امریکا واسرائیل انجام میدهد.
حجه الاسلام والمسلمین طاهری با تاکید براینکه عربستان برای شهادت رساندن زائران ایرانی از هر سلاحی استفاده کردند افزود: در سرزمین حریم الهی که زائران میهمان خدا بودند اینگونه برخورد شد و جرم این شهیدان که می خواستند مقابل استکبار بایستند.
وی گفت : حجی که در ان مرگ بر آمریکا واسرائیل نباشد درست نخواهد بود و ایمان به خدا و کفر به طاغوت از ارکان حج است و امسال به همین دلیل حجاج ایرانی نتوانستند کعبه توفیق را طواف کنند وبرا ی زائران شرط و شروط گذاشتند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دلسوخته ایم که حاجیان امسال نمی توانند به مکه بروند و حوادث منا را محکوم می کنیم و این شیوه ال سعود باعث تاسف است که اکنون کودکان یمنی، سوریه و عراق را می کشند و هیچ بحثی از حقوق بشر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار