منطقه آزاد تجاری، صنعتی ارس (جام ارس) معرفی شدند:

برترین های مسابقات تیر اندازی باکمان آزاد کشوری

مسابقات آزاد کشوری تیراندازی با کمان (جام ارس) از تاریخ 10 مرداد لغایت 12 شهریور ماه در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهر جلفا با حضور 170 ورزشکار در قالب 19 تیم از استان های کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۵۳۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ، این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های ریکرو و کامپوند در سطح بسیار بالایی برگزار شد. در ضمن حضور قهرمانان ملی پوش و ورزشکاران با عناوین جهانی بر سطح کیفی این مسابقات افزوده بود.

در رشته "ریکرو" این مسابقات صادق اشرفی از آذربایجان شرقی عنوان نخست را به دست آورد، بهرام تیمورزاده از استان آذربایجان غربی و جواد آذری از آذربایجانشرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش بانوان رشته ریکرو سمانه رمضان پور از یزد به عنوان قهرمانی دست یافت و یاسمن سپهوندیان از تهران دوم و شیوا شجاع مهر از آذربایجان شرقی مقام سوم را بدست آورد.
در رشته کامپوند این مسابقات مجید کیان از اصفهان به عنوان قهرمانی دست یافت و فرهاد محمدی از اصفهان دوم و حمزه نکویی از کرمان مقام سوم را بدست آورد.
در بخش کامپوند بانوان پریسا براتچی از زنجان مقام اول، شیوا بختیاری از همدان مقام دوم و عطیه گل افشان از اصفهان مقام سوم را کسب نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار