آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خوانسار

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خوانسار برگزارشد .

کد مطلب: ۵۳۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،سید حسن شفعتی فرماندار شهرستان در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت، ضمن تبیین مجتمع آبرسانی گلسار گفت:به وسیله این پروژه کلیه روستاهای شهرستان خوانسار و سه روستای گلپایگان آبرسانی می شود‌.
وی اداره صنعت،معدن و تجارت را اداره ای تخصصی خواند و اظهار داشت:این اداره باید مشکلات تولید و عرضه رفع نماید پس کارکنان این اداره باید متخصص و کارامد باشند.
در ادامه رییس اداره صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان گفت:رونق ۷۵۰۰ واحد تولیدی در دستور کار وزارت صنعت،معدن و تجارت قرار دارد.
اسرافیل احمدیه با بیان اینکه اصفهان در صنعت کشور رتبه نخست را دارد،اذعان داشت:در حال حاضر ۲۵ الی ۳۰ درصد صنعت استان با مشکلاتی رو به رو است که به دنبال رفع آن هستیم.
وی با اشاره به درخواست فرماندار مبنی بر سامان دهی بازار خوانسار،تصریح کرد:خوانسار شهری بالقوه است و باید تلاش کنیم از تمام امکانات شهرستان بهره برداری کنیم.
رئیس سابق اداره صنعت،معدن و تجارت در ابن مراسم ضمن بیان عملکرد خود در دوره ریاست،ابراز نمود: ۱۴۸۵ مورد بازرسی و ۲۴ مورد گشت مشترک کالاهای قاچاق از آغاز سال ۹۵ تاکنون داشته ایم.
حسن نکونام در پایان از فعال بود ۳۰ واحد تولیدی صنعتی و صنفی و۴ معدن در خوانسار خبر داد.
گفتنی است مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خوانسار، روز یکشنبه هفتم شهریور ماه سال ۱۳۹۵ در سالن اجتماعات فرمانداری خوانسار برگزار و نجاتیان به ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت منصوب شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار