حضور وزیر آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی صداوسیمای مرکز کردستان

وزیر آموزش و پرورش همزمان با هفته دولت، که به منظور شرکت در برنامه ها و افتتاح پروژه های عمرانی به کردستان سفر کرده است؛در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان صدا و سیمای مرکز استان کردستان حضور یافت.

کد مطلب: ۵۳۱۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این نشست تلویزیونی که به همراه استاندار کردستان حضور داشت به تشریح اقدمات و دستاوردهای دولت یازدهم در سه سال گذشته پرداخت .

وی در بخشی از گفتگوی خود برنامه ها و اقدامات آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید را تشریح کرد و گفت: در سال 95 در دو مرحله 20 هزار نفر جذب می کنیم که 10 هزار نفر آنان از قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان هستند و 10 هزار نفر دیگر هم از فارغ التحصیلان دیگر دانشگاه ها و از طریق آزمون استخدامی که در اواخر مهر 95 برگزار می شود جذب خواهند شد.

وی با بیان اینکه، در سال 94 طرح رتبه بندی حدود 700 هزار نفر از فرهنگیان را انجام دادیم که حدود سه میلیون ریال به حقوقشان آنان اضافه شد؛ افزود: در مرحله بعد هم در فروردین 95 رتبه بندی تعدادی دیگر از معلمین انجام شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در فاز بعدی که در مهر ماه 95 خواهد بود، حکم رتبه بندی تعدادی دیگر از معلمان که شرایط احراز رتبه بندی داشته باشند صادر خواهیم کرد.

فانی ادامه داد: مشکل عمده ما نیروهای خدماتی هستند و تلاش می کنیم امسال رتبه بندی یا چیزی شبیه به رتبه بندی حدود 40 هزار نفر از نیروهای زحمتکش خدماتی آموزش و پرورش را هم اجرا کنیم.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، برای پرداخت پاداش بازنشستگان کشوری سال 94 ، در بودجه امسال 45 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است که حدود 90 درصد این رقم مختص به بازنشسته های آموزش و پرورش است و امیدواریم طی یکی دو هفته اخیر آن را پرداخت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار