در جریان مسابقات جهانی ریاضی تایلند:

دانش‌آموز اردبیلی موفق به کسب دیپلم افتخار و مدال برنز تیمی گردید

زهرا حسین‌نیا دانش‌آموز اردبیلی تیم ریاضیات IMC ایران موفق به کسب دیپلم افتخار و مدال برنز تیمی گردید.

کد مطلب: ۵۲۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مسابقات علمی بین‌المللی ابزار قدرتمندی برای تبادل تجربیات و ارتقای سطح علمی بوده و همواره آوردگاهی جهت ایجاد انگیزه و علاقه در مخاطبین محسوب می‌شود. هرساله چندین مسابقه‌ی ریاضی در سراسر دنیا برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود. مسابقات بین‌المللی IMC یکی از این مسابقات است که با هدف افزایش قدرت تفکر، یادگیری تکنیک‌های محاسباتی و حل مساله، کارگروهی و ارتقا دانسته‌ها و آشنایی با روش‌های آموزش ریاضی همسو با استانداردهای جهانی و در 2 رده سنی برگزار می‌گردد.

خانه ریاضی شهر تهران، وابسته به سازمان دانش‌آموزی متولی برگزاری و اعزام دانش آموزان ایرانی به این مسابقات می‌باشد.

آزمون سال جاری IMC در سه مرحله آموزشگاهی، استانی و کشوری برگزار و ماحصل آن انتخاب تیم‌های اعزامی به کشور تایلند بود که خوشبخانه خانم زهرا حسین‌نیا دانش‌آموز کلاس هفتم دبیرستان فرزانگان ناحیه یک اردبیل نیز پس از شرکت در مراحل مقدماتی و گزینشی این مسابقات به عضویت تیم دختران ریاضیات IMC جمهوری اسلامی ایران در رده سنی Keystage 2 پذیرفته شد. در مرحله بین‌المللی و نهایی مسابقه که از 24 لغایت 29 مرداد ماه در کشور تایلند برگزار شد خانم حسین‌نیا ضمن کسب دیپلم افتخار توانست همراه با تیم ریاضی دختران مدال برنز مسابقات را به دست آورد.

سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا این موفقیت را به خانواده ایشان و همکاران عزیز دبیرستان فرزانگان ناحیه یک اردبیل تبریک عرض می‌نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار