معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرخبر داد:

کسب رتبه های برتر در جشنواره فرهنگی هنری و اردوی ملی پیشتازان کشوری

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از کسب رتبه های برتر مربیان و دانش آموزان در جشنواره فرهنگی ، هنری و اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۹۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل اخوان در گفت و گو با پانا شهرستانهای استان تهران ، در گفت و گو با پانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر در زمینه فعالیتهای ، قرآنی ، هنری ،علمی ، فرهنگی ، ورزشی و ... از ظرفیتهای بالایی برخوردار است و نقش دانش آموزان و مربیان آموزش و پرورش در موارد مذکور بسیار موثر و مهم میباشد .

وی در ادامه افزود : در جریان برگزاری جشنواره فرهنگی ،هنری کشوری در نیشابور هنرستان مهر ایران شهرستان اسلامشهر خوش درخشید و گروه تئاتر هنرستان رتبه برگزیده کشوری ودانش آموزان،زهرا ساکت در رشته بازیگری رتبه سوم،مائده خوش جام در رشته موسیقی تئاتر رتبه سوم کشوری و نرگس میرشمی، مربی آموزشگاه در رشته گریم رتبه اول کشوری را کسب نمودند.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در اردوی ملی کشوری پیشتازان سازمان دانش آموزی نیز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید ، مربیان و یاورمربیان سازمان دانش آموزی شهرستان اسلامشهر در فعالیتهای چوب بندی و طناب کشی ، رتبه اول و در مسابقات سه گانه ( حمل مصدوم، دوی دو نفره و دوی سرعت) به نائب قهرمانی دست یافتند.

اخوان با تبریک این موفقیتهای ارزشمند به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ، مدیران ، مربیان و دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای مذکور ، ابراز امیدواری کرد این پیروزی ها در سایه توکل بر خدواند متعال استمرار داشته باشد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار