استان چهارمحال و بختیاری:

افتتاح مسجد خیرساز در شهرجونقان

به مناسبت روز جهانی مسجد، مسجد و حسینیه نبی(ص) شهر جونقان با حضور حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد به همت بانی خیر الله وردی ازند وفرزندان درجونقان افتتاح وبه بهره برداری رسید

کد مطلب: ۵۲۸۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاستان چهارمحال و بختیاری،این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نکونام نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان فارسان،فرمانده نیروی انتظامی استان ومسئولین بخش جونقان وبا حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مسجدالنبی شهرجونقان برگزار شد
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد در این برنامه با گرامی داشت روز جهانی مسجد ، با بیان اینکه مسجد جایگاه بصیرت،تربیت واصلاح امور جامعه است گفت: یکی از راه های مبارزه با فساد اجتماعی، شیطنت ها و آسیب های موجود احیای کارکرد اجتماعی مساجد است.
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: کسی که در امر مسجد سازی نقش آفرین و تاثیرگذار است به یقین مومن به خدا و روز قیامت است.
نماینده ولی فقیه در ادامه تربیت انسان های دلداده به قرآن وعترت وپیوند جوانان با قرآن وعترت را از اساسی ترین نقش مساجد عنوان کرد وگفت تمام تلاش آمریکا ودشمنان این است که میان قرآن وعترت جدایی بیندازند.
وی در ادامه افزود: هدف دشمنان از جنگ در کشورهای سوریه و عراق رسیدن به ایران است و آنها می خواهند به کشور ما ضربه بزنند اما به پیوند امت وامام وقرآن وعترت هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
حجت الاسلام نکو نام در پایان ضمن تجلیل از خیر اماراتی وبانی خیر حاج الله وردی ازند از شهر جونقان به عنوان شهر سخاوتمندان وخیرین یاد کرد واز مسئولین خواست که خواسته های مردم را مورد توجه قرار دهند .
حجت الاسلام حسین موذنی نیز در این مراسم ضمن تجلیل از خیر اماراتی وبانی خیر از حضور نماینده فقیه وپیگیری ومساعدت های ایشان بویژدر مناطق محروم قدر دانی کرد.
به گفته حاج محمود ازند این مسجد با مساحت600متر وزیربنای1030مترمربع با اعتبارهفت میلیاردوسیصد وچهل میلیون ریال توسط خیر اماراتی (عارف بن حسین فردان) وهمت بانی خیر الله وردی ازند جونقانی در محله علیا شهر جونقان ساخته واکنون به بهره برداری رسیده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار