مهمترین رویکرد استان قزوین تکنولوژی های برتر و منافع بلندمدت استان است

مهمترین رویکرد استان در حوزه توسعه اقتصادی فعال سازی و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با اولویت تکنولوژی های برتر و منافع بلند مدت استان است.

کد مطلب: ۵۲۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازقزوین، بهنام ملکی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین روز پنجشنبه 28 مرداد 95 در دیدار با دبیرکل خانه کارگر استان و تعدادی از نمایندگان اتحادیه های صنفی، صنعتی و کشاورزی خواستار ارتباط بیشترتشکلهای اقتصادی و مدیران پژوهشی با دفتر جذب سرمایه گذاری استان شد.


ملکی ضمن اشاره به این که اداره کل با استفاده از ظرفیت نخبگان اقتصادی باید به یکی از موثرترین و فعال ترین کانون های پیشرفت وتوسعه پایدار استان تبدیل شود،گفت: مهمترین رویکرد استان در حوزه توسعه اقتصادی فعال سازی و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با اولویت تکنولوژی های برتر و منافع بلند مدت استان است.


ملکی تصریح کرد: با توجه به رعایت سلامت جامعه، مسایل زیست محیطی، حفظ منافع متقابل کارگر و کارفرما و تقویت استفاده از ظرفیت انرژیهای نو و پاک به عنوان یک اولویت در استان دنبال می شود.


ملکی اظهار کرد: توجیه فنی، اقتصادی و اتکا به جنبه های مغز افزاری و تضمین های لازم زمینه ساز بررسی و معرفی طرح های سرمایه گذاری است و تشکلهای اقتصادی، مدیران دستگاههای اجرایی و کارافرینان شاخص استان باید به طور راهبردی برای حل مشکل بیکاری و توسعه ظرفیت ها با دفتر سرمایه گذاری در ارتباط باشند.


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: امیدواریم در شرایط پسابرجام با تلاش و همفکری دبیران توانمند و صاحب نظر، تشکلها، مدیران اقتصادی و اجرایی، قزوین بتواند سهم مناسبی از جذب سرمایه گذاری های داخلی وخارجی بویژه در حوزه شرکت های دانش بنیان را به خود اختصاص دهد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار