کاروان پیشتازان سازمان دانش آموزی استان بوشهر به اردوی ملی اعزام شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت: مسئولیت پذیری ، تبادل دانش و تجربه اندوزی، پرورش خلاقیت، آموختن تدبر و تصمیم گیری برای بهتر زیستن درکنار یکدیگر با بهره مندی از امکانات موجود، از ویژگیهای منحصر به فرد اردوی ملی است.

کد مطلب: ۵۲۷۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر، محمود حسنی توابع در مراسم پر شور بدرقه مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان با آرزوی کسب کوله باری از تجربیات ارزنده در اردوی ملی افزود: از ویژگیهای اردو افزایش گنجینه تجربیات و دانش نوین مربیان و بهره مندی دانش آموزان پیشتاز از دانش مهارتی ،تشکیلاتی و بصیرتی مربیان و کسب تجربه های جدید است.

وی ادامه داد : مسئولیت پذیری ، پرورش خلاقیت ، تأمل در نگرش‌ها و دیدگاه‌های متنوع افراد ، آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم سایر اقوام ایرانی ، آموختن تدبر و تصمیم گیری برای بهتر زیستن درکنار یکدیگر با بهره مندی از امکانات موجود، از ویژگیهای منحصر به فرد اردوی ملی است.

محمود حسنی توابع برنامه ریزی، هماهنگی و سازماندهی در کسب موفقیت تشکیلاتی را حائز اهمیت خواند و بهترین لحظات را برای کاروان تشکیلات پیشتازان استان در اردوی ملی را خواستار شد .

شایان ذكر است 43 نفر از مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان بوشهر از 25 مرداد لغایت 2 شهریور ماه 95 به اردوی ملی تشکیلاتی پیشتازان در اردوگاه شهید باهنر تهران اعزام شدند.

خبرنگار : زمزم عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار