همایش انتخاب رشته کنکور سراسری در یزد برگزار شد

همایش یک روزه انتخاب رشته کنکور سراسری به منظور توانمندسازی مشاوران در حوزه انتخاب رشته با حضور مشاوران و مسئولین پایگاه های انتخاب رشته کنکور استان یزد تشکیل شد.

کد مطلب: ۵۲۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد در این همایش به نقش تاثیر گذار مشاوران در انتخاب رشته کنکور سراسری اشاره کرد و افزود : در انتخاب رشته کنکور سراسری نیز با درایت خاص مسئولین ،پایگاههای انتخاب رشته کنکور و مشاوران این مهم نیز به بهترین شکل به انجام برسد.

علی سرداری" محور مباحث این همایش را در حوزه های انتخاب رشته و اهمیت آن ، عوامل مؤثر بر انتخاب رشته ، شیوه های انتخاب رشته ، شناخت رشته های تحصیلی ، سهمیه ها ، چینش رشته های تحصیلی و چگونگی مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته دانش آموز بیان کرد.

وی گفت : با هدایت و راهنمایی مشاوران ، دانش آموزان می توانند بر حسب استعداد و توانایی و علاقه خود و با در نظر گرفتن نیاز جامعه در مطلوب ترین شرایط انتخاب رشته نمایند.

در ادامه "محمود زارع" معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن تشکر از همکاری مشاوران در امر هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان به برخی از عوامل تآثیر گذار در ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان اشاره نمود.

گفتنی است آدرس و مشخصات پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری در قسمت اطلاعیه های سایت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد قابل دسترسی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار