نخستین شهرستان هوا نوردی کشور، لارستان فارس

ثبت‌ نام هنرستان هوا نوردی در لارستان فارس آغاز شد.

کد مطلب: ۵۲۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان فارس گفت: یکی از فرهنگیان فرهیخته لارستانی به‌ عنوان مدیر هنرستان از طرف آموزش ‌و پرورش لارستان فارس منصوب شده است.

انصاری ‌فرد افزود: برای شروع به ‌کار این هنرستان در نخستین سال آن پیش‌بینی 35 دانش‌آموز پسر شده است.

وی بابیان اینکه هنرستان هوا نوردی لارستان ششمین هنرستان هوا نوردی تأسیس‌ شده در کل کشور است بیان کرد: تمام این هنرستان‌ ها در مراکز استان ‌ها مستقر شده و لارستان نخستین شهرستان کشور محسوب می‌شود که هنرستان هوا نوردی در آن تأسیس شده است. انصاری ‌فرد ادامه داد: فارغ‌ التحصیلان این هنرستان می‌ توانند در رشته‌ های خلبانی، مهندسی هواپیما، مهندسی تعمیر و نگه‌ داری هواپیما، مهندسی هوا فضا، مهندسی برج مراقبت پرواز و مهندسی اویونیک بدون کنکور در دانشگاه تحصیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکتی که در این مورد اقدام کرده، بومی است که نسبت به خرید دو فروند هواپیمای آموزشی اقدام شده و در حال حاضر پیگیر اخذ تسهیلات ویژه برای خرید هواپیما و تجهیزات جانبی آن است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان تصریح کرد: تا پایان امسال این امر مهم محقق شود که این وسیله در راستای رشد و ارتقا علوم هوا نوردی و خلبانی در سطح منطقه به جوانان لارستان، جنوب فارس و کشور ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار