5 زمین فوتبال محلات در دهكده ورزشی همدان افتتاح می شود

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از افتتاح اولین دهکده ورزشی محلات کشور در شهر همدان خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، امیرحسین اسکندریان ضمن اعلام این خبر در خصوص دهکده ورزشی محلات همدان، گفت: به دنبال حمایتهای اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان در خصوص اختصاص 20 هکتار زمین در جاده رباط شورین جهت احداث دهکده ورزشی محلات، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کارهای مطالعاتی و برنامهریزی احداث و تجهیز این پروژه را آغاز کرده و با ارائه طرح پیشنهادی به شهرداری و شورای اسلامی شهر، این پروژه رسماً وارد فاز اجرایی شده است.
وی ادامه داد: با کمک مسؤولان شهر و شهرداری امسال در اولین فاز این مجموعه با تسطیح و زیرسازی 5 زمین از زمینهای فوتبال محلات جهت برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال محلات آماده بهره برداری شده است.
اسکندریان افزود: اولین فاز دهکده ورزشی محلات شهر همدان با هزینه ی بیش از یک میلیارد ریال جمعه این هفته با حضور مسؤولان و فوتبالیستهای محلات رسماً افتتاح و هشتمین دوره مسابقات فوتبال محلات نیز همزمان آغاز خواهد شد.
اسکندریان افزود: در این دوره نیز همچون دوره گذشته به ورزشکاران و تیم های حاضر در المپیاد محلات البسه و امکانات ورزشی رایگان اهدا خواهد شد.
وی همچنین با توجه به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان در سال گذشته و حضور بیش از 3هزارو 500 نفر از همشهریان و ورزشکاران در رشته های فوتبال، والیبال، کشتی و دوچرخه سواری (در بخش آقایان) و والیبال و دارت در بخش بانوان گفت: امسال نیز دومین دوره این المپیاد با برنامهریزی بهتر و دقیقتر در حال برگزاری است و پیشبینی میشود که بیش از 4 هزار نفر از ورزشکاران محلات در این دوره حضور داشته باشند.
اسکندریان افزود: رقابتهای والیبال با حضور 36 تیم در بخش آقایان و 17 تیم در بخش بانوان از هفته گذشته آغاز شده و هفته اول این رقابتها برگزار شده است.
وی ادامه داد: در بخش آقایان مسابقات در 6 زمین روباز در بلوار ارم، باشگاه شهرداری، جانبازان، شهرک شهید مدنی، کوی فرهنگیان و بلوار شاهد و در بخش بانوان رقابتها در سالن سرپوشیده سازمان فرهنگی ورزشی برگزار میشود.
اسکندریان گفت: مسابقات لیگ کشتی محلات نیز که هم اکنون در مراحل نهایی ثبت نام تیم ها قرار دارد در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان از هفته آینده آغاز خواهد شد که پیش بینی میشود بیش از 400 نفر در این دوره حضور داشته باشند.
وی افزود: در بخش فوتبال که بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده و امسال هشتمین دوره این رقابتها خواهد بود ، تیم ها در قالب دو لیگ دسته اول و دسته دوم به رقابت خواهند پرداخت.
اسکندریان ادامه داد: در این دوره که نزدیک به 100 تیم حضور دارند 40 تیم در لیگ دسته یک و 60 تیم در لیگ دسته دو حضور خواهند داشت.
وی افزود: رقابتهای فوتبال نیز از این هفته آغاز میشود و مسابقات لیگ دسته دو در زمینهای خاکی سطح شهر و رقابتهای لیگ دسته اول در 5 زمین دهکده ورزشی محلات واقع در جاده رباط شورین برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار