بازدید سردار منتظرالمهدی از گشت ویژه

در ادامه روند تولید سریال تلویزیونی «گشت ویژه»، سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از پشت صحنه این سریال بازدید کرد.

کد مطلب: ۵۲۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ سردار منتظرالمهدی در این دیدار که سیدمحسن هاشمی سرپرست موسسه ناجی هنر، و سعید کاتبی معاون سینمایی این موسسه نیز او را همراهی می کردند به گپ و گفت با عوامل و دست اندر کاران این مجموعه تلویزیونی پرداخت و در جریال کامل روند تولید سریال قرار گرفت. در ادامه سردار منتظرالمهدی و همراهان در صحنه فیلمبرداری سریال «گشت ویژه» حاضرشدند، و همزمان با فیلمبرداری و ساخت بخش هایی از این مجموعه گروه سازنده این سریال را همراهی کردند.
سریال«گشت ویژه»، بر اساس طرحی از سردار منتظرالمهدی و به نگارش طلامعتضدی، در 13 قسمت 40 دقیقه ای به داستان ها و ماجرایی می پردازد که برای یک گروه از نیروهای گشتی پلیس اتفاق می افتد.
دراین سریال که توسط مهدی رحمانی کارگردانی و به تهیه کنندگی سعید سعدی تولید می شود، بازیگرانی چون محمود پاک نیت، پدرام شریفی، حمید گودرزی و شاهد احمدلو حضور دارند. «گشت ویژه»همزمان با هفته نیروی انتظامی از رسانه ملی به نمایش در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار