به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل؛

کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها در اردبیل آغاز شد

هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۵۲۳۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محمد ضعیفی‌زاده دبیر اجرایی کنفرانس در حاشیه برگزاری هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوشش داده‌ها اظهار کرد: این کنفرانس با محوریت تصمیم‌‌‌گیری چند معیاره، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، تحلیل پوشش داده‌های شبکه‌ای، داده‌کاوی، الگوریتم فرا ابتکاری، اقتصاد و مدیریت، داده‌های نادقیق، کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در زمینه‌های انرژی،‌ صنعت، کشاورزی، و زنجیره تامین و بانکداری برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنفرانس به مدت دو روز 13 و 14 مردادماه در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می‌شود که مراسم افتتاحیه آن در سالن ولایت در حال برگزاری است.

ضعیفی‌زاده بیان کرد: از بین 457 مقاله رسیده 277 مقاله به صورت سخنرانی و 29 مقاله به صورت پوستر در قالب 9 پانل در این کنفرانس ارائه می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به میهمانان ویژه این کنفرانس اشاره کرد و گفت: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون برنامه‌ریزی، مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و اساتیدی از دانشگاه‌های تربیت مدرس، خوارزمی، فردوسی مشهد، تهران، بندرعباس، خوزستان، اصفهان، کرمانشاه، شیراز و سایر دانشگاه‌ها با ارائه مقاله در این کنفرانس ملی حضور پیدا کردند.

ضعیفی‌زاده به سخنرانان ویژه این کنفرانس نیز اشاره کرد و افزود: پروفسور جهانشاهلو پدر علم تحلیل پوشش داده‌ها، ایران‌منش از اساتید تربیت مدرس، معماریان و رستمی مال خلیفه در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

وی یادآور شد: در مدت دو روز که این کنفرانس برگزار می‌شود دو عنوان کارگاه علمی نیز با عناوین الگوریتم‌های فرا ابتکاری و آموزشی DAMS برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان از این کارگاه‌ها استفاده کنند.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها تصریح کرد: در این کنفرانس 40 چکیده مقاله نیز که مبسوط آنها ارسال شده بود مورد داوری قرار نگرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار