آذرکیش در گفت و گو با پانا خبر داد

افتتاح نمایشگاهی از آثار هنرجویان جشنواره مهارت های هنری کاردانش

مدیرکل کار دانش وزارت آموزش و پرورش از افتتاح نمایشگاهی از آثار هنرجویان شرکت کننده در دهمین مرحله کشوری جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش کشور در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: امروز در حاشیه برگزاری دهمین مرحله کشوری جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش کشور در استان اردبیل نمایشگاهی از آثار هنرجویان شرکت کننده در این جشنواره افتتاح شد.

وی ادامه داد: در راستای معرفی فعالیت و توانمندی های هنرجویان به جامعه و ایجاد رقابت سالم همچنین کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی این نمایشگاه افتتاح شده است.
آذرکیش بیان کرد: برای ظرفیت های مربوط به مشارکت با دستگاه ها در آموزش مهارتی کاردانش در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل همچنین عرضه محصولات مربوط به طرح آموزش همراه با تولید در هنرستان ها این نمایشگاه ایجاد شده است.
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش افزود: این نمایشگاه حدود 5 روز برای بازدید عموم در بقعه شیخ صفی فعال است که می توان هدف آن را در شاخه کاردانش تربیت نیروی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با بازار کار دانست.
وی عنوان کرد: این نمایشگاه می تواند به تربیت دانش آموزان برای روی آوردن به آموزش های مهارتی و تقویت بنیه علمی و کاربردی آن ها برای ارتقای کیفی آموزش و بالا بردن دانش آن ها کمک کند.
آذرکیش گفت: این نمایشگاه زمینه توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی را تقویت می کند و در مهارت آفرینی و اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی نقش آفرین است.
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش افزود: امید است با برگزاری این جشنواره های فرهنگی هنری بتوانیم فضای رقابتی سالم ایجاد کنیم و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در تربیت نخبه مهارتی سهیم باشیم. با برگزاری این برنامه ها جایگاه و منزلت اجتماعی این آموزش ها ارتقا پیدا می کند.
وی در پایان ادامه داد: این مراسم با حضور علی زرافشان معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش، ترانی رئیس پژوهشگاه و برنامه ریزی، خانم مظاهری معاون آموزشی و پژوهشی سازمان حفاظت از محیط زیست، کلانتری مدیرکل آموزش و مشارکت سازمان؛ قادری مدیرکل امور آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاسمی مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی، مجتبی مطهری فرزند شهید مطهری، ناصری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، سید مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر کاردانش، معاونین دفتر تالیف فنی و حرفه ای و کاردانش و مسئولان استانی افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار