رئیس شرکت توسعه تجارت کمیته امداد:

ظرفیت کشاورزی اردبیل توانمندی مددجویان کمیته امداد را باید فراهم کند

رئیس شرکت توسعه تجارت کمیته امداد گفت: توانمندی استان اردبیل در حوزه کشاورزی می‌تواند زمینه و بستر اشتغال و خوداتکایی مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد را به خوبی فراهم کند.

کد مطلب: ۵۲۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، حسن غیوری‌زاده اظهار کرد: مجمع اقتصادی کمیته امداد با یک رویکرد متفاوت تلاش می‌کند تا در قالب چهار هولدینگ فعالیت خود را در سطح ملی برای افزایش توانمندی‌ها و دارایی‌های مولد به خوبی انجام دهد.

وی، فعالیت هولدینگ معدن را در چند استان کشور همچون ایلام، زنجان، اصفهان و ... یادآور شد و تصریح کرد: هولدینگ کشاورزی از مجموعه‌های اقتصادی توانمندی است که استان اردبیل با داشتن ظرفیت خوب در این بخش می‌تواند در قالب این هولدینگ برای مددجویان و جامعه هدف خود ظرفیت اشتغال ایجاد کند.

رئیس شرکت توسعه تجارت کمیته امداد با بیان اینکه استان اردبیل از قطب‌های کشاورزی و تولید محصولات متنوع است که با ایجاد کشت و صنعت‌های متفاوت می‌توان در فرآوری محصولات اقدام شاخصی را انجام داد، گفت: هولدینگ ساختمانی نیز با هدف تقویت حوزه فنی و مهندسی فعالیت خود را در حمایت از فعالان این بخش انجام می‌دهد.

غیوری‌زاده به هولدینگ بازرگانی به عنوان یک مجموعه عظیم در تقویت واردات و صادرات اعم از کالا و خدمات اشاره کرد و افزود: خود هولدینگ خدمات نیز در حقیقت ورود به صنعت بیمه و همان سلامت الکترونیکی به تعبیر پزشکی تخصصی است که می‌توان در این بخش نیز رد پایی مناسب از توسعه را به عینه مشاهده کرد.

وی بیان کرد: ما برای اینکه بتوانیم توانمندی استان اردبیل را ارزیابی کنیم با سفر به استان و تشکیل جلسه با فعالان اقتصادی در اتاق اردبیل سعی می‌کنیم تا گره‌های احتمالی را برطرف کرده و زمینه یک توانمندسازی برای مددجویان بهزیستی در قالب این امکانات فراهم آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار