من مطرب نیستم

شهره سلطانی با اشاره به شایعه بستن یک کافه بدلیل خواندن او؛ گفت:وقتی من مجوز كنسرت در تالار وحدت با ان عظمت رو دارم. بیام تو كافه بخونم ؟! خنده داره

کد مطلب: ۵۲۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

شهره سلطانی با اشاره به این مطلب که بعد از این همه سال فعالیت با قوانین کشورم آشنا هستم ؛ گفت: دلیلی ندارد که وقتی برای کنسرت در تالار وحدت به من مجوز می دهند بخواهم در یک کافه آوازخوانی کنم. مگر من مطرب هستم.

وی خاطر نشان کرد: من در صفحه شخصی‌ام نوشتم که چندی پیش شب ترانه ای درکافه‌ام برگزار کردم که در این شب، افشین مقدم و هنرجویان جوان وی شعرهای خود را می خوانند که خود را محک بزنند.شب ترانه با شب آواز فرق می کند. یک فرد بی‌سوادی از این توضیحات برداشت اشتباه کرده و در پی آن اعلام کرد که این کافه پلمب شده است.

این بازیگر یادآور شد: پس از اعلام ناراحتی و تصمیم به شکایتی که از سوی اعضای گروه بنده شد، این فرد عذرخواهی کرد اما متأسفانه این قضیه به سرعت برق و باد در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در حال انتشار است.متأسفانه یکسری افراد فرصت طلب همیشه در پی ایجاد چنین مسائلی و دامن زدن هر چه بیشتر به آن هستند که باید با آنها برخورد شود.
او همچنین صبح امروز در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت؛ از دیشب تا حالا خیلی صبر كردم تا این خبر كذب إصلاح بشه و تكذیب بشه ولی مثل اینكه دوستان علاقه متدن به شایعات . جالب اینجاست كه از تو صفحه خودم این مطلب به غلط بر داشت شده . بی سواد هایی كه فرق ترانه و شعر و آواز رو نمیفهمن و حتی متوجه نیستن كه این كافه خود من بوده و این اتفاق مربوط به ٢٠ روز پیشه . واقعا خجالت بكشین و من از همین جا اعلامً میكنم كه به شدت با كسانی كه به این شاىعات دامن میزنن و با إبروی مردم بازی میكنن بر خورد میكنم . دوست عزیزی كه علاقه مندی من را غیر موجه جلوه بدّی . وقتی من مجوز كنسرت در تالار وحدت با ان عظمت رو دارم. بیام تو كافه بخونم ؟! خنده داره . ولی اینبار نمیگذرم و شدیدا و شدیدا و شدیدا برخورد میكنم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار