آمادگی آستاراخان برای ساخت کشتی و لایروب در بندر امیرآباد بهشهر

وزیر حمل و نقل، صنعت و منابع طبیعی آستاراخان در دیدار از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد گفت: ‌آمادگی لازم برای همکاری در زمینه ساخت کشتی و لایروب با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در آستاراخان مهیا است.

کد مطلب: ۵۲۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای سفر دو روزه مقامات ارشد آستاراخان روسیه به مازندران، ردریک خارسیف وزیر حمل و نقل، صنعت و منابع طبیعی به همراه مدیر منطقه ویژه اقتصادی لوتوس از توانمندی های بندرامیرآباد بازدید کردند.

در این بازدید مسئولین بندرامیرآباد با اشاره به قابلیت های موجود، این بندر را از بزرگترین بنادر شمال کشور‌ عنوان کردند که با دارا بودن ١٠٦٠ هکتار پس کرانه، از ظرفیت بالایی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی برخوردار می باشد.

در ادامه این بازدید مسئولین بندرامیرآباد به بیان مسائل و مشکلاتی که کشتی های ایرانی در بندر آستاراخان با آن مواجه هستند پرداختند و بر رفع هر جه سربعتر آن تأکید کردند.

بر اساس این گزارش ردریک خارسیف نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستاراخان پرداخت و خاطرنشان کرد آمادگی لازم برای همکاری در زمینه ساخت کشتی و لایروب با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در آستاراخان مهیا است.

وزیر حمل و نقل، صنعت و منابع طبیعی آستاراخان در پایان بازدید خود از بندرامیرآباد با بیان اینکه از دیدن توانمندی های این بندر با وسعت پهناورش شگفت زده شده است خواستار تشکیل جلسات متعدد فی مابین آستاراخان و بندرامیرآباد برای همکاری بیشتر اقتصادی و سرمایه گذاری در آینده نزدیک شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار