مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس خبر داد:

تیم فوتسال ناحیه دو بندرعباس در مصاف با 22تیم فوتسال کشوری

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس گفت: تیم فوتسال دانش آموزان ناحیه دو خود را برای رویارویی با 22تیم فوتسال کشوری آماده می کنند

کد مطلب: ۵۲۰۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان صبح امروز سید هادی حسینی به اتفاق کارشناسان حوزه تربیت بدنی اداره کل از اردوی آماده سازی تیم فوتسال دانش اموزی که در سالن ورزشی شهید دارا برگزار می شود بازدید نمودند.

سید هادی حسینی ضمن ابراز مسرت از راه یابی دانش آموزان مقطع ابتدایی به مسابقات فوتسال کشوری که در اراک برگزار می شود گفت: این تیم توانست در مسابقات استانی که با حضور19تیم فوتسال برگزارشد بعنوان نماینده هرمزگان انتخاب شده وبه مرحله کشوری صعود کند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی مسابقات کشوری در اراک ، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال دانش آموزی از 23تیرماه شروع شده و تا آغاز مسابقات در سالن ورزشی هنرستان شهید دارا در شهر بندرعباس ادامه دارد.

وی اظهارامیدواری کرد: ان‌شاالله با امکانات مناسب این سالن، و حضور مربیان با سابق ودلسوز تیم فوتسال دانش آموزی این مرحله اردو را به خوبی پشت‌سر بگذارد و روند آماده‌سازی تیم با قدرت هر چه بهتر ادامه پیدا کند تا ماشاهد پیروزی این تیم در عرصه کشور باشیم.

وی متذکر شد: که تیم منتخب کشوری به مسابقات بین اللملی فوتسال دانش آموزی راه خواهد یافت، با توجه به فراهم نمودن امکانات چه از نظر سالن وچه از نظر مربیان مجرب وکارآمد برای دوره ی آماده سازی تیم فوتسال دانش آموزی امیدوارم که شاهد پیروزی مقتدرانه ی این تیم در مرحله کشوری وحضور در عرصه بین اللملی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار