فرماندار شهرستان ورامین:

ضرورت توجه بیشتر به کاهش مهاجرت روستائیان به شهر

فرماندار ورامین گفت : تلاش در جهت کاهش مهاجرت روستائیان به شهر،نتیجه خدمت رسانی به روستائیان است.

کد مطلب: ۵۱۹۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، محمدرضا یوسفی در دیدار با بخشدار و کارکنان بخشداری مرکزی شهرستان ورامین گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت ، توجه به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته است و تلاش می شود تا در راستای سیاست های دولت ، مسئولان شهرستان ورامین به طور مستمر در روستاهای بخشهای مرکزی و جواد آباد حضور یافته و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.

وی اظهارکرد:برای حل مشکلات مناطق روستایی و کمک به توسعه همه جانبه آن باید از تمامی ظرفیت های موجود از جمله روستائیان ، شوراهای اسلامی و دهیاران استفاده کرد و با کمک و همفکری آنان ، راهکارهایی عملی برای تقویت زیرساخت های روستاها ارائه نمود.

وی گفت: هر چه خدمت رسانی به مناطق روستایی افزایش یابد به همان میزان از میزان مهاجرت روستائیان به شهرها کاسته می شود که نتیجه این امر شکوفایی روستاها و توسعه اقتصاد منطقه خواهد شد.

یوسفی اظهار کرد:به منظور آشنایی با نقطه نظرات کارشناسان ، جلسات همفکری با اعضای شوراهای بخش و کارشناسان بخشداری برگزار می شود تا از نقطه نظرات آنها در توسعه مناطق استفاده شود.

بخشدار مرکزی ورامین نیزدر این دیدار گفت: حضور فرماندار جدید در شهرستان ورامین موجی از نشاط و تحرک را در منطقه ایجاد کرده و امید می رود که با تلاش و پیگیری شخص فرماندار ، شاهد تقویت مجمومه های مختلف شهرستان باشیم.

مصطفی حیدری با اشاره به مسائل کارخانه فرایند گیاهی در جنوب بخش ورامین گفت : یکی از مسائلی که در خصوص این کارخانه به طور جدی پیگیری می گردد ، توجه به مسائل زیست محیطی و مدیریت پسماند آن است که قرار شده تا فیلترهایی درخروچی پسماند و حوضچه های فرایند خروج پسماند با استاندارهای زیست محیطی نصب شود.

وی گفت: با وجود اشتغالزایی مناسب این مجموعه ، مشکلاتی از قبیل بوی نامطبوع در کارخانه وجود دارد که در این زمینه تذکراتی به مدیریت کارخانه داده شده و بازدیدهای مشترکی با اداره محیط زیست شهرستان از مجموعه صورت گرفته است.

حیدری تصریح کرد: اگر مسئولان این کارخانه نسبت به رفع مشکلات زیست محیطی اقدام کنند که از حمایت های مسئولان برخوردار می شود و در غیر این صورت ، با همکاری محیط زیست و دستگاه های مرتبط ، برخورد قانونی با آنان انجام می شود.

/خبرنگار: مائده اسلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار