معاون توسعه امورورزش و جوانان خراسان شمالی در گفت و گو با پانا:

آئین نکوداشت روزفرهنگ پهلوانی وورزش زورخانه ای دربجنوردبرگزارمی شود

معاون توسعه امور ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه، یکم مرداد ، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای نامگذاری شده است گفت: به همین مناسبت ، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۵۱۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

عباس شاهی درگفت و گو با خبرنگار پانا از آئین نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در بجنورد خبرداد و اظهارکرد: یکی از برنامه شاخص و محوری هفته پهلوانی برگزاری آئین نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در بجنورد است که با هدف ترویج رشته پهلوانی و گرامیداشت این روز، روز چهارشنبه 6 مرداد ماه در محل گود ورزش پهلوانی و زورخانه ای واقع در مجموعه شهید علیدخت بجنورد برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و سالروز تاسیس بسیج ورزشکاران، برنامه ها از روز پنجشنبه 31 تیر ماه در بجنورد و شهرستانهای استان با همکاری بسیج ورزشکاران سپاه حضرت جواد الائمه استان آغاز می شود.

معاون توسعه امور ورزش و جوانان خراسان شمالی ، غبار روبی و گلباران مزار شهداء در روز پنجشنبه 31 تیر ماه ، دیدار با خانواده معزز شهداء و حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در نماز عبادی و سیاسی جمعه ، دیدار با آیت الله مهمان نواز نماینده خراسان شمالی در مجلس خبر گان رهبری و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد و تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه ورزش و جوانان استان از جمله برنامه های شاخص فرهنگی در این هفته است.

شاهی ،همچنین به برگزاری برنامه های متنوع ورزشی به مناسبت هفته پهلوانی اشاره کرد و گفت: میزبانی مسابقات لیگ دسته 2 بدمینتون کشور در بجنورد ، همایش کوهپیمایی خانوادگی در شهرستان راز و جرگلان ، تقدیر از پیشکسوتان و فعالان رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای از جمله دیگر برنامه های این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار