ایجاد اداره كل جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استانداری مازندران

مدیر كل اداری و مالی استانداری مازندران از اجرای تشكیلات جدید اداری استانداری و ایجاد اداره كل جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استانداری خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۸۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، مرتضی ناصحی در نشست با مدیران كل ستادی استانداری مازندران گفت: امروزه مدیریت صحیح نیروی انسانی در سازمان یكی از راهبردهای اساسی برای تحقق اهداف سازمانی است.

وی افزود: برنامه ریزی، اجرا و كنترل فعالیتها در سازمان با تحول اداری و توجه ویژه به نیروی انسانی محقق می شود.

ناصحی ادامه داد: وضعیت نیروی انسانی موجود ، مازاد و كمبود نیرو در استانداری و فرمانداریها به منظور ایجاد تعادل و افزایش بهره وری صورت گرفته و با تشكیلات جدید استانداری شاهد نظام اداری چابك و حرفه ای برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم خواهیم بود.

مدیر كل اداری و مالی تصریح نمود: برای استانداری مازندران در تشكیلات جدید 3 معاونت و 17 واحد ستادی در نظر گرفته شده است كه در این معاونتها و واحدها 273 نفر بر اساس رشته های شغلی و تجربه بكارگرفته خواهند شد.

وی تعداد فرمانداریها را 22 فرمانداری و تعداد بخشداری های استان را 56 بخشداری اعلام كرد و گفت: پس از تصویب و ابلاغ سند برنامه ریزی نیروی انسانی ساماندهی نیروها در فرمانداریها و بخشداری ها اجرایی خواهد شد.

مدیر كل اداری و مالی استانداری مازندران به معاونتهای استانداری در تشكیلات جدید استانداری اشاره كرد و گفت: بر این اساس استانداری مازندران دارای سه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، معاونت هماهنگی امور عمرانی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خواهد بود.

وی افزود: در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع شاهد ایجاد یك مركز به عنوان مركز برنامه ریزی ، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات خواهیم بود و با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی مدیر كل جذب و حمایت از سرمایه گذاری افزوده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار