معاون فرماندار تالش؛

دهیاران، طرح های ساحلی روستایی را فعال کنند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش از دهیاران این شهرستان خواست طرح های ساحلی روستایی را فعال کنند.

کد مطلب: ۵۱۶۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، سیدجلال سیدمحمدی در سومین جلسه ساماندهی سواحل تالش با تقدیر و تشکر از تلاش های بخشداران، شهرداران، مدیران طرح های ساحلی و امداد و نجات در ایام تعطیلات اخیر گفت: با فعال سازی درست و بهنگام طرح های ساحلی شهرستان، آماده استقبال از گردشگران باشیم.
وی ادامه داد: دهیاران طرح های ساحلی روستایی را فعال کرده و با برگزاری شش جشنواره فرهنگی و ورزشی در طرح های ساحلی، بالا بردن ضریب ایمنی و توجه به برنامه های فرهنگی در اولویت گیرد.
سیدمحمدی افزود: ناجیان غریق از نیمه تیرماه جاری در نقاط خطرآفرین سواحل مستقر شده و طرح های ساحلی روستایی با مدیریت دهیاران در روستاهای ساحلی باید اجرا شود.
معاون فرماندار تالش خاطرنشان کرد: دهیاران ساحلی راه های منتهی به نقاط خطرآفرین را مسدود کرده و این نقاط را تحت پوشش و فعالیت داشته و با ناجیان غریق همکاری های لازم را داشته باشند.
وی به تقویت برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در طرح های ساحلی اشاره و اضافه کرد: برگزاری جنگ های هنری شبانه و اجرای موسیقی های محلی و سنتی در طرح های ساحلی و همچنین اجرای جشنواره های بومی محلی و سنتی و ورزش های بومی در برنامه های طرح های ساحلی قرار گرفته و اجرا شود تا جذابیت های طرح های ساحلی بین مردم بالا رود.
سیدمحمدی ادامه داد: مدیران طرح های ساحلی در تعمیق و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و نماز و شعائر دینی و مذهبی با انجام تبلیغات میدانی و فعالیت های فرهنگی کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار