جلسه هماهنگی کنکور سراسری در باغملک برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری با حضور مدیراداره آموزش وپرورش،مسئول سنجش، مسئول حراست و حفاظت ازمون کنکور سراسری و مسئولان حوزه آزمون در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان باغملک برگزار شد.

کد مطلب: ۵۱۶۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،خداداد کردی مدیر آموزش و پرورش باغملک ضمن خیر مقدم به حضار جلسه گفت ; کار مهم همیشه برای ما مهم است و باید برای انجام این کارهای مهم برنامه ریزی کرد.

وی در این جلسه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در آموزش و تربیت نیروهای متخصص ، متعهد و آشنا به علوم روز اظهار داشت :باید با برنامه ریزی کارشناسی و اصولی برای ارتقاء سطح کیفی زندگی ، رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و جوانان شهرستان تلاش نماییم .

این مقام مسئول با بیان اینکه روزهای 24 و 25 تیرماه کنکور سراسری برگزار می شود، تصریح کرد: در این دو روزداوطلبان در آزمون کنکور سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند، ادامه داد: سرپرست سالن ها از همین امروز فضای برگزاری آزمون را مورد بررسی قرار دهند و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کنند.
کردی با اشاره به اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده های آنها گفت: داوطلبان کنکور سراسری را فرزندان خود بدانیم بنابراین باید طوری در برگزاری آزمون دقت کنیم که تمرکز داوطلبان به هم نریزد.

وی با اشاره به کار سنگین برگزاری آزمون کنکور سراسری تصریح کرد: بار اصلی آزمون کنکور سراسری 20 دقیقه اول و 20 دقیقه آخر است و باید در این دو بازه زمانی بیشتر دقت کرد.

وی در ادامه گفت:کنکور شاید بهترین اتفاق زندگی دانش آموز در طول دوران تحصیل باشد که تمام این چند سال به امید این روز و موفقیت در این روز برنامه ریزی کرده اند لذا همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری ، سیستم سرمایشی ،نظم و امنیت و… مدنظر قرار داده تا به بهترین شکل برگزار گردد.

کردی با اشاره به نزدیکی برگزاری کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در باغملک افزود:این رقابت آموزشی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش را رقم میزند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با تاکید بر تمامی مراحل و اصول اجرایی طبق قانون اظهار داشت :تسلط داشتن عوامل اجرایی اعم از مراقبین ،روسای حوزه و سایر دست اندرکاران با مطالعه آیین نامه و بخشنامه های این آزمون در برگزاری مطلوب کنکور سراسری از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید مسئولین این مهم را مدنظر داشته باشند.

در ادامه افشین کردی مسئول سنجش و امتحانات اموزش پرورش باغملک ضمن تقدیر از مدیران مدارس و حوزه ها افزودند; کنکور سراسری امسال در روزهای پنج شنبه وجمعه 24 و25 تیرماه در حوزه هایی که به طور کامل مشخص شده اند برگزار می گردد.
ایشان تاکید کرد: هفته ای که در پیش رو داریم هفته ای بسیار حساس است. برگزاری یکی از مهمترین رویداد ملی یعنی برگزاری کنکور سراسری95. آزمونی که برای همه مردم و داوطلبان دارای اهمیت بالایی است. آزمونی که در سرنوشت ساز افراد داوطلب و اینده ساز کشور است. ایشان افزودند باید همه داوطلبین را بعنوان فرزندان خود، برادران و خواهران خود تلقی کنیم و باید درک این را داشته باشیم که نباید کسانی که یکسال زحمت کشیدند و الآن وقت نتیجه گیری آنهاست با یک سهل انگاری همه زحمات آنها را بر باد دهیم. بنابراین باید تلاش کنیم تا شرایطی فراهم شود تا داوطلبان با خیال آسوده آزمون راپشت سر قرار دهند.افشین کردی در ادامه همه ی موارد مقرراتی و اجرایی مسئولین حوزه ها را یاداوری و بر اجرای صحیح آنها تاکید نمودند.
در پایان جلسه بهزادی مسئول حفاظت ازمون کنکور سراسری ضمن اشاره به نکات و قوانین مقرراتی قید شده در بخشنامه اجرایی کنکور سراسری ،بر ارامش ،عدم ایجاد استرس در جلسه کنکور ،و نظم در حوزه ها تاکید کرده و گفتند هیچ فردی حق ندارد در جلسه ازمون کنکور واز زمان شروع قانونی ازمون تا پایان ازمون برای داوطلب کنکور ایجاد مزاحمت ویا ،برخورد تند کند و اگر مسئولی مورد خلاف قانون و مقررات حضور در جلسه ازمون را مشاهده کرد بصورت خیلی محرمانه به دور از ایجاد تشنج مورد خاطی را یادداشت و پس از جلسه به وی تذکر داده شود.و از ایجاد هرگونه تنش،سرو صدا و استرس خودداری گردد تا به یاری خدا شاهد ازمونی موفق با نتیجه ای شایسته و عالی در شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار