مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی:

پارلمان دانش آموزی آذربایجان شرقی تشکیل می شود

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از تشکیل پارلمان دانش آموزی با حضور هیات رییسه های شورای دانش آموزی و نماینده شهرداران مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۵۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ناصر مقدم در مراسم اعطای اعتبار نامه نمایندگان مجلس دانش آموزی و حکم مشاور دانش آموزی اعضای هیات رییسه شوراهای دانش آموزی با اعلام این مطلب افزود: اولین جلسه این پارلمان تا دو ماه آینده و قبل از مراسم افتتاحیه هشتمین دوره نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور در محل سازمان دانش آموزی برگزار می شود.
وی خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی و اعضای هیات رییسه شوراهای دانش آموزی تصریح کرد: شما در وهله اول دانش آموز هستید و باید وظایف دانش آموز بودن را به جا آورید و در وهله دوم نماینده مجلس دانش آموزی هستید.
مدیر سازمان آذربایجان شرقی با بیا ن این که سازمان دانش آموزی در سه شاخه افزایش مهارت های عملی، تشکیلاتی و بصیرتی و معرفتی گام بر می دارد، گفت: شما ها باید دانش آموزانی پاسخ گو، مسئول و مطالبه گر باشید و دو سال نماینده مجلس دانش آموزی فرصت کافی برای شماست تا مهارت های اجتماعی خود را افزایش دهید.
مقدم اذعان داشت: در دوره قبل علی رغم شایستگی های دانش آموزان استان متاسفانه در هیات رییسه مجلس دانش آموزی کشور نماینده ای نداشتیم ولی در این دوره مصمم هستیم این امر را تحقق ببخشیم و در جلسه امروز دو نفر از نمایندگان استان که دارای توانمدی های لازم از جمله فن بیان خوب هستند برای شرکت در انتخابات هیات رییسه مجلس دانش آموزی کشور معرفی می شوند چرا که حق مسلم استان داشتن نماینده در هیات رییسه کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار