معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خبر داد:

راه اندازی مراکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ازراه اندازی هشت مرکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین در راستای فعالیت‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خبر داد .

کد مطلب: ۵۱۵۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی و توانبخشی شهرستان پاکدشت، جعفر برداره از راه اندازی مراکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین خبر داد و گفت: راه اندازی هشت مرکز ملاقات فرزندان طلاق و حضانت با والدین ،شامل سه مرکزدر شهرداری تهران و نیز پنج مرکز در شهرستان‌های استان تهران بوده است.

وی اظهار کرد: راه اندازی مراکز ملاقات فرزندان طلاق و حضانت با والدین آنها با استفاده از ظرفیت اداره کل بهزیستی استان تهران و با همکاری مجتمع‌های قضائی خانواده تهران و پلیس پیشگیری استان تهران صورت گرفته است.

وی توضیح داد: این طرح به عنوان یک طرح موفق، توسط معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه طی بخشنامه ای جهت اقدام مشابه به کلیه معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به موضوع ارتباط الکترونیکی بین شعب بانک‌ها اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های معاونت اجتماعی دادگستری استان تهران در سال گذشته پیگیری جهت برقراری ارتباط الکترونیکی بین کلیه بانک‌ها با شعب اجرای احکام به منظور تسهیل در اجرای محکومیت‌های مالی بوده است که با حضور نمایندگان بانک مرکزی این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار