میهمانان فرهنگی استان اردبیل 15 درصد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعداد میهمانان و مسافران تعطیلات عید فطر امسال 15 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

کد مطلب: ۵۱۴۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، احمد ناصری در بازدید از مراکز اسکان میهمانان فرهنگی شهرستان خلخال افزود: امسال 121 مدرسه با ظرفیت بیش از یک هزار کلاس به همراه اتاق های موجود در مراکز اسکان و خانه های معلم مرکز و شهرستان های این استان برای پذیرایی از میهمانان و مسافران فرهنگی آماده و تجهیز شد.

ناصری اظهار داشت: در دومین روز از تعطیلات عید فطر بیش از پنج هزار خانوار در مدارس و خانه های معلم اسکان داده شدند.
وی گفت: با توجه به ادامه روند ورود مسافران و میهمانان فرهنگی به مدارس و مراکز اسکان ها پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات عید فطر نیز بیش از دو هزار خانوار در مدارس استان اسکان داده شوند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، هدف از سفر به خلخال را بازدید از ستاد اسکان میهمانان فرهنگی و نحوه خدمات به مسافران فرهنگی این شهرستان ذکر کرد و افزود: پیش از آغاز سفرهای تعطیلات عید فطر تمهیدات لازم برای پذیرایی و اسکان مسافران و تجهیز مدارس به امکانات اولیه مورد نیاز خانواده های فرهنگی انجام شده که همین امر موجب شد تا مشکلی در پذیرایی و اسکان مسافران ایجاد نشود.
ناصری در بازدید از مدرسه ناصری و قدیمی ترین مدرسه خلخال و استان اردبیل از نحوه اسکان میهمانان فرهنگی در این مدرسه اظهار رضایت کرده و به دلیل برگزاری مراسم سالانه تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی این مدرسه 50 میلیون ریال به این مدرسه مساعدت کرد.
سیداردشیر رشیدی ، مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز از آماده سازی 10 مدرسه با ظرفیت 100 کلاس به همراه 20 اتاق در خانه معلم شهر خلخال برای پذیرایی و اسکان مهمانان فرهنگی این شهرستان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار