طراحی شبکه تبلیغی، گفتمان، همایش در مدارس و دانشگاه‌های بوشهر اجرا شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: طراحی شبکه تبلیغی، گفتمان، همایش در مدارس و دانشگاه‌های استان بوشهر و نظارت بیشتر بر اماکن، تولیدات و محصولات فرهنگی با کمک صنوف اجرا شود.

کد مطلب: ۵۱۴۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، فتح الله حقیقی در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب پدیده مذهبی،ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم است .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: اشاعه عفاف و حجاب نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است .
وی تصریح کرد: به منظور ترویج زندگی سالم باید مقوله حجاب را به مردم تشویق کرد و تا حد امکان از روش‌های ایجابی استفاده شود .
حقیقی با تاکید بر کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه با تعامل و هم‌افزایی عنوان کرد: باید در زمینه کنترل آسیب های اجتماعی به ویژه عفاف و حجاب، سعی نکنیم همدیگر را متهم کنیم بلکه تلاش شود با برنامه ریزی هدفمند و عملکرد مطلوب منجر به هم‌افزایی و تکمیل کننده اقدامات همدیگر شود .
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: طراحی شبکه تبلیغی، گفتمان، همایش در مدارس و دانشگاه‌های استان بوشهرو نظارت بیشتر بر اماکن، تولیدات و محصولات فرهنگی با کمک صنوف اجرا شود .
وی گفت: برای حصول اطمینان از رعایت حقوق شهروندی لازم است دستگاه‌ها نسبت به افزایش آگاهی عمومی نسبت به قوانین و مقررات و آشنایی مردم با حقوق شهروندی خود و تشویق همکاران به رعایت این حقوق بپردازند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار