معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

گلایه معلمان از فرق است نه از فقر/فردگرایی بزرگترین آفت است

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش هرمزگان گفت: گلایه معلمان فقر و کمبود نیست آنها از فرق گذاشتن بینشان گلایه دارند.

کد مطلب: ۵۱۳۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان؛ حمید رضا کفاش در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ما در آموزش و پرورش باید زبان شکر را به عنوان اصلی ترین کار قرار بدهیم و این را به فرزندانمان نیز آموزش بدهیم.

وی افزود: زبان شکر همان زبانی است که در پیشگاه خداوند به پیشانی فرمان می دهد سر فرود آورد بنابراین اگر زبان شکر از جامعه برود آن جامعه، جامعه نماز نخواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: گلایه معلمان فقر و کمبود نیست آنها از فرق کلایه دارند.

کفاش تاکید کرد: نیروی کارآمد فکری است که چرخ روزگار را به چرخش در می آورد و سرنوشت را رقم میزند.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش نه ستاره داریم نه درجه ما همه معلم هستیم لذا در آموزش و پرورش تغییرات عمودی نیست به همین دلیل آرام و بی سر و صدا صورت می گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدیر کل آموزش و پرورش بدون کمک و حضور مردم و معلمین استان موفق نمی شود ادامه داد: امروز روز رقابت نیست روز کمک، همکاری و حرکت دسته جمعی است

حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود گفت: مدیریت در آموزش و پرورش جمعی است و فرد گرایی بزرگترین آفت است، مدیر نباید به فرد یا جناحی تمایل بیش از حد داشته باشد و همه ارکان مختلف آموزش و پرورش باید با نگاه پدرانه و عادلانه نگریسته شوند تا خود را کنار نکشند و در حرکت آموزش و پرورش سهیم شوند.

وی تاکید کرد: ما باید در آموزش و پرورش بسیار حکیمانه رفتار کنیم چون رفتار و کردار ما الگوی جامعه است

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را آموزش و پرورش مکان فکر و توصیه های سیاسی دانست و گفت: وظیفه ما این است که منطقی و علمی از مواضع سیاسی دولت و حرکت های رییس جمهور دفاع کنیم و از مشارکت دادن دانش آموزانی که هنوز به بلوغ فکری و سیاسی نرسیده اند در سیاست خودداری کنیم.

کفاش گفت: اگر آموزش و پرورش نسل جوان را توجیه نکند نباید از کس دیگری انتظار داشت، دور نگه داشتن جوانان از سیاست و یا احساسی و با زور وارد شدن به مراتب ضررهایش را نشان می دهد ما باید منطقی رفتار کردن را یاد بدهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش وفاداری به دولت در آموزش و پروش را اولویت دانست و تاکید کرد: ما باید نشان دهیم که کسی طرفدار دولت تدبیر و امید است که صادقانه در راه حکومت قدم برمیدارد.

حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دین اسلام نیت ما در کار مهم است نه عنوان آن و جامعه شناسی آموزش و پرورش جامعه پست و مقام نیست اگر این حرکت بزرگ اجتماعی ایجاد شد منافعی در کنار این حرکت بوجود می آید.

وی تاکید کرد: ما حق نداریم فرزندانمان که می توانند گره های آینده را باز کنند با نا توانی و ضعف های خود مایوس کنیم جوان با امید به آینده زنده است ما موظف به گسترش امید در جامعه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار