دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با بانوی المپیکی همدان

مه لقا جام بزرگ بانوی المپیکی استان قبل از اعزام به آخرین مرحله اردوی تیم ملی در هانوفر با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۵۱۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از همدان، مه لقا جام بزرگ بانوی المپیکی استان بعد از گذراندن اردویی ۱۸ روزه در کشورهای فرانسه و آلمان و شرکت در کمپ آموزشی المپیک، ۸ تیر ماه به ایران بازگشت و با استراحتی چند روزه مجددا امشب ۱۳ تیرماه برای تهیه فشنگ و تجهیز سلاح و تمرین همراه تیم ملی عازم هانوفر می شوند.
ظهر دیروز این ورزشکار مقام آور استان قبل از اعزام به هانوفر با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم گفت: مه لقا جام بزرگ افتخار ورزش استان و کشور است و ایشان همواره ثابت کرده که حجاب مانعی برای پیشرفت در ورزش نیست و با حجاب کامل می توان به قله های افتخار دست یافت.
رسول منعم افزود: جام بزرگ الگوی موفق از یک بانوی ورزشکار محجبه و موفق در میادین ورزشی است و با دو دوره سابقه حضور در بازی های المپیک، افتخار ارزنده ای را در تاریخ ورزش بانوان کشورمان ثبت می کند.
وی بیان کرد: دستگاه ورزش استان همدان نگاه حمایتی از این قهرمان ارزنده دارد و برای موفقیت جام بزرگ سعی شد بهترین امکانات مورد نیاز برای تمرین و آمادگی مطلوب این قهرمان در شش ماه اخیر فراهم شود.
منعم ابراز امیدواری کرد؛ مه لقا جام بزرگ در مسابقات المپیک 216 ریو نیز بتواند مردم کشورمان را با کسب مدال دلشاد سازد.
گفتنی است تیراندازان المپیکی ایران بعد از بازگشت مجدد از هانوفر استراحتی چند روزه خواهند داشت و بعد از برگزاری چند جلسه تمرین در تهران ، ۷ مرداد به اردوی تمرینی المپیک اعزام می شوند که به عنوان اولین کاروان المپیکی ایران راهی ریودوژانیروی برزیل می‌شوند.
یاد آور می شود که همزمان با حضور ملی‌پوشان در هانوفر ۶ کشور از جمله ایتالیا، آمریکا و قزاقستان نیز در محل کمپ تمرینی تیم ملی حضور خواهند داشت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار