نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان در شهرستان فومن معرفی شدند

مسابقات شطرنج جام رمضان فومن گرامیداشت زنده یاد عرفان جماعتی ، پنجشنبه شب با معرفی نفرات برتر در این شهرستان پایان یافت .

کد مطلب: ۵۱۲۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،در این دوره از رقابت ها ، 75 شطرنجباز زبده گیلانی از شهرستان ها و بخش های فومن ، رشت ، صومعه سرا ، شفت و بازارجمعه حضور داشتند .
شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در هفت دور به شیوه سوییسی و به مدت یک هفته در محل کانون شطرنج شهرستان فومن با سرداوری حمیدرضا جدیدی با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها ، فریدون عزتی از شهرستان فومن با کسب شش و نیم امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج جام رمضان شهرستان فومن را به خود اختصاص داد .
همچنین امیرمحمد سوزنکار از رشت با کسب شش امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، آریا امیدی دیگر شطرنجباز شهرستان رشت با کسب 5/5 امتیاز سوم شد ، علی راستبد از رشت و حامد نیک فطرت از فومن نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند .
علی کنعانی از فومن نیز عنوان برترین شطرنجباز دارای ریتینگ بین المللی زیر 2000 را کسب کرد ، همچنین مانی جاهدی از رشت مقام برتر ریتینگ زیر 1800 ، حسن الماسی از رشت عنوان نخست ریتینگ زیر 1600 ، کسرا حمزه جواران از رشت مقام برتر ریتینگ زیر 1400 و ژینا پاک طینت از رشت به عنوان برترین شطرنجباز بانوی این دوره از رقابت ها را کسب کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار