استاندار سمنان:

راهپیمایی شکوهمند روزقدس، تقویت‌کننده روحیه مقاومت است

استاندار سمنان تاکید کرد: برگزاری شکوهمندانه راهپیمایی روز قدس هر ساله در ایران اسلامی و کشورهای مسلمان، روحیه بخش جبهه مقاومت در منطقه است.

کد مطلب: ۵۱۲۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، محمدرضا خباز، روز جمعه در راهپیمایی روز قدس افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، نشانه دشمن‌شناسی ملتهای مسلمان و به ویژه ملت قهرمان ایران اسلامی است.
وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس نمادی از وظیفه شناسی و دشمن شناسی مردم است و هنر دشمن شناسی ملت ایران باعث بیمه شدن انقلاب و بسته شدن راه نفوذ دشمنان خواهد شد.
استاندار سمنان افزود: حضور یکپارچه مردم مسلمان در نقاط مختلف دنیا در راهپیمایی روز قدس این پیام را به دشمنان می دهد که مسلمانان تا پای جان از جبهه مقاومت حمایت می کنند.
خباز، روز قدس را یادگار ماندگار امام خمینی(ره) برای تمام مسلمانان جهان دانست و افزود: امروز مردم مقاوم فلسطین با دیدن حمایت مردم مسلمان حتی در کشورهای اروپایی، با تقویت روحیه بیشتر، به راه مقدس خود ادامه می دهند.
وی دشمن شناسی ملت ایران را سد محکم در برابر توطئه های دشمن دانست و افزود: تدبیر سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه نفوذ هر گونه نیروی تکفیری را در منطقه خنثی کرده و اکنون دست لیبرالیسم برای همه رو شده است.
استاندار سمنان با قدردانی از حضور شکوهمندان مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم ایران در 37 سال انقلاب وظیفه خود را به درستی شناختند و عمل کردند و مسوولان نیز وظیفه دارند، نقصی در عملکرد خود نداشته باشند.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 850 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح امروز از مسیر میدان امام رضا(ع) تا مصلای نماز با حضور شکوهمند مردم سمنان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار