حسین فرکی در گفتگو با پانا:

آرزو دارم روزی سرمربی تیم ملی شوم/در حال دگرگون کردن فولاد هستم

خبرگزاری پانا: سرمربی فولادخوزستان گفت: شرایط سنی من طوری است که نمی توانم دستیاری کسی را قبول کنم ولی آرزو دارم روزی سرمربی تیم ملی شوم.

کد مطلب: ۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص پیروزی مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: بازی خیلی حساسی برای ما بود چون با توجه به اتفاقاتی که هفته قبل مقابل ذوب آهن افتاد و کمک ها 3 امتیاز از ما گرفتند، محکوم به برد بودیم. خدا را شکر تلاش زیادی که کردیم موفق به کسب 3 امتیاز خانگی شدیم.

وی افزود: خیلی تلاش کردم تا بتوانم اتفاقات بازی با ذوب آهن را از ذهن بچه ها پاک کنم و آنها برای بازی با ملوان از لحاظ روحی روانی آماده شوند. ما توانستیم مقابل ملوان 3 امتیاز حساس خانگی را بگیریم تا کمی از زیر فشار خارج شویم. بالاخره لیگ و امتیازات طوری است که اگر 2 هفته پشت سر هم نتیجه نگیری ممکن است سقوط کنی و تا هفته ها نتوانی امتیازات از دست رفته را جبران کنی.

سرمربی فولادخوزستان تصریح کرد: ملوان واقعا تیم خیلی خوبی بود و در جدول هم شرایط خوبی داشت اما در کل بازی به خصوص در نیمه اول بازی روانی ارائه و برتری خود را به حریف دیکته کردیم. ما چند گل باید در نیمه اول می زدیم که یا براثر بی دقتی به بیرون رفت و یا به تیر خورد. در نیمه دوم با صحبت هایی که کردم خوشبختانه روی پنالتی به گل رسیدیم و بعد از آن دنبال حفظ نتیجه بودیم. این باعث شد تا ملوان که برای یک امتیاز آمده بود، از لاک دفاعی خارج شود.

فرکی گفت: داوری این بازی با مسابقه قبلی اصلا قابل مقایسه نبود. مهم برای ما کسب 3 امتیاز است و داوران باید بدانند که هزینه زیادی می شود تا تیم ها امتیاز بگیرند. بالاخره باید از سوی فیفا تصمیمات سخت تری گرفته شود تا مبادا داوری که اشتباهی مرتکب می شود، بلافاصله خداحافظی کند. این یک ضعف بزرگ است که باید فکری به حال آن شود.

وی تاکید کرد: خدا را شکر همه در اهواز دارند کمک می کنند تا تیم روند خوبی بگیرد. مردم همیشه به ما محبت می کنند. اینجا مردم عاشقانه فوتبال را دوست دارند و روی نتایج تیم خود حساسند اما بالاخره برای ساختن یک کاری که در ادامه نتیجه بدهد، نیاز به زمان است.

سرمربی فولاد افزود: هنوز به اهدافی که دارم نرسیدم. زمانم خیلی کم بوده و تازه 3 ماه و نیم است که به فولاد آمدم. کسی که 3، 4 سال در یک باشگاه می ماند می تواند برنامه خود را پیاده کند. من که دارم فولاد را دگرگون می کنم باید فرصت باشد. خدا را شکر تیم خوب و جوانی داریم و خیلی به آینده امیدوارم. ما باید در ادامه بازی ها هوشیار باشیم و کمتر امتیاز از دست بدهیم تا کار ما تحت تاثیر نتیجه گیری قرار نگیرد.

فرکی در خصوص بازی با پیکان گفت: بازی سختی داریم. پیکان درست است که شروع خوبی نداشته ولی در ادامه خوب نتیجه گرفته. آنها بازیکنان خوبی دارند و سرمربی آنها باهوش است. ما میهمان هستیم و باید مراقب باشیم تا به راحتی گل نخوریم. پیکان چون به سایپا باخته، می آید تا 3 امتیاز خانگی را بگیرد ولی شرایط روحی روانی تیم ما خوب است و امیدوارم با 3 امتیاز برگردیم.

وی در خصوص این که آیا در صورت پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال دستیاری کرش را می پذیرد؟ تاکید کرد: از حاج رضایی ممنونم که در صحبت های خود مرا به فدراسیون پیشنهاد داد. او به من لطف دارد ولی برای نفر دوم شدن با این شرایط سنی خیلی دیر است و دستیاری کسی را قبول نمی کنم. بالاخره بعد از اتفاقاتی که افتاد 6 سال مرا از فوتبال دور کردند در حالی که آن موقع به واسطه تجربه ای که کسب کرده بودم، می توانستم به تیم ملی کمک کنم.

سرمربی فولاد ادامه داد: نهایت آرزوی من این است که وقتی جایی مسئولیت قبول می کنم بتوانم تاثیرگذار باشم. الان تیم ملی ما سرمربی دارد و باید از کرش حمایت کرد. در این برهه باید همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی ضعف های خود را پوشش دهد و کره را ببریم. الان زمان تغییر نیست و هر اتفاقی چه مثبت چه منفی در فوتبال ما تاثیرگذار است.

فرکی گفت: آرزوی هرکسی است که روزی سرمربی تیم ملی کشورش شود. من نیز آرزو و دوست دارم سرمربی ایران باشم. تمام برنامه هایم این است که روزی این اتفاق بیافتد. افتخار می کنم که 7 سال جایگاهم را در تیم ملی به عنوان نفر دوم دانستم و به سرمربی کمک کردم. الان هم اهل تبلیغ و شلوغ کاری نیستم چون معتقدم افراد باید براساس شایستگی انتخاب شوند. اگر فوتبال ما دست فوتبالی ها باشد هیچ نگرانی نیست و هرکس که شایسته باشد به حقش می رسد. این که این فضا واقعا فوتبالی است یا نه را باید شما قضاوت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار