نمایشگاه قرآن و عترت در ساری افتتاح شد

نمایشگاه قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی هنری مرحوم سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ساری در ۳۵ غرفه به مدت پنج روز افتتاح شد.

کد مطلب: ۵۱۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، نمایشگاه قرآن و عترت ساری که از روز گذشته آغاز به کار کرده است تا 12 تیرماه هر روز از ساعت 17 الی 24 برپا می باشد.

رونمایی از یكصد و شصت آیه قرآنی و دعای امین الله استاد اكرمی، خوشنویس متعهد، برپائی ایستگاه نقاشی برای كودكان و نوجوان، پیكرتراشی (ساخت مجسمه به صورت زنده، برپائی غرفه عفاف و حجاب) از جمله موارد عرضه شده در نمایشگاه است.

حمید رضا عشریه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در این خصوص گفت: شش غرفه محصولات فرهنگی، 25 غرفه ناشران استان و شهرستان با موضوعات قرآنی، كودكان و ...، حضور انتشارات استاد مطهری از قم، اعجاز علمی قرآن به صورت تصویر و فیلم، همراهی و شركت دستگاه های اجرایی شامل حوزه هنری، سازمان تبیلغات اسلامی، بسیج هنرمندان و بنیاد مهدویت از غرفه های دیگر نمایشگاه قرآن و عترت ساری است.

عشریه ابراز كرد: در روز پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر شعرخوانی، تواشیح، موسیقی شهدای مدافع حرم و خدا و تجلیل برگزار می شود.

همچنین نمایش فیلم ریحانه و مسابقه رادیویی تمنای وصال قبل از اذان ظهر و نیز بهار دل، قبل از اذان مغرب از دیگر برنامه های نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت مازندران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار