مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل:

۳۹ قطب آموزشی کنکور در اردبیل فعال است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از فعالیت ۳۹ قطب آموزشی کنکور در ۱۹ ناحیه آموزشی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری افزود: دانش آموزان می توانند با ثبت‌نام در قطب‌های کنکور از کلاس‌های آموزشی آن استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت فوق‌برنامه در روزهای تعطیل مدارس اضافه کرد: در واقع اصلاح خلأهای آموزشی دانش آموزان در قطب‌های کنکور دنبال می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، کنکور را پیشانی آموزش ‌و پرورش دانست و تأکید کرد: با وجود تلاش‌های متعدد آموزش ‌و پرورش برای موفقیت دانش آموزان در کنکور، این اقدامات اغلب مورد بی‌توجهی است.

ناصری یادآور ی کرد: گمان می‌رود بیشترین تأثیرگذاری کنکور فرابخشی است و نزدیک به ۷۰ درصد رتبه‌های برتر اذعان داشته‌اند که خانواده و محیط آرام منزل در موفقیت آن ها نقش اصلی را ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: درعین‌حال ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها نیز عامل تأثیرگذار دیگر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: با این وجود به منظور بهبود کیفیت آموزشی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان، آموزش ‌و پرورش برنامه‌های متعددی را به اجرا درمی‌آورد.

ناصری، برگزاری دو نوبت کنکور آزمایشی در آذر و اردیبهشت ماه، برپایی قطب‌های آموزشی کنکور و جشن ستارگان کنکور و تجلیل از رتبه‌های زیر هزار را از برنامه‌های آموزشی و تشویقی این مجموعه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار