اتحاد و همدلی شهرداری با اعضاء شورا مثال زدنی است

سرعت عمل بالا و کیفیت خوب اجرای پروژه‌ها از ویژگی‌های دیگر طرح های شهرداری قزوین است و هر روز شاهد اجرای پروژه‌های جدید با ایده‌های نو در ابعاد مختلف هستیم که رضایت مردم را جلب کرده است.

کد مطلب: ۵۰۹۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) چهارشنبه 2 تیرماه 95 در مراسمی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، داود محمدی رئیس کمسیون اصل نود و نماینده مردم قزوین در مجلس ، بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، مسعود نصرتی شهردار قزوین چهار پروژه عمرانی و خدمات شهری شامل بوستان محلی سلام در شهرک مینودر، تعریض و لایروبی پل و رودخانه اسماعیل آباد و بازار روز الهیه در قزوین به بهره برداری رسید.

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: شهرداری قزوین با فعالیتهای خوبی که انجام داده بسیار چابک و فعال عمل کرده و اتحاد و همدلی شهرداری با اعضاء شورا مثال زدنی است. سرعت عمل بالا و کیفیت خوب اجرای پروژه‌ها از ویژگی‌های دیگر طرح های شهرداری قزوین است و هر روز شاهد اجرای پروژه‌های جدید با ایده‌های نو در ابعاد مختلف هستیم که رضایت مردم را جلب کرده است.

حبیبی خاطر نشان کرد: توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر موجب شده شاهد توسعه متوزان شهری باشیم و فاصله جنوب و شمال شهر در حال کم شدن است و این روند باید تداوم یابد. وی بیان کرد: آینده ‌نگری شهرداری قزوین در اجرای پروژه‌های شهری قابل تقدیر است و امیدواریم این روند ارائه خدمات به شهروندان ادامه داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار