خودکشی یک دانش‌آموز امریکایی کلاس نهم در یک حادثه تیراندازی دیگر

خبرگزاری پانا: در ادامه موج تیراندازی‌ها در مراکز آموزشی در آمریکا و در بحبوحه بحث و جدال در مورد قوانین مربوط به مالکیت اسلحه، یک دانش‌آموز امریکایی در مدرسه‌ای متوسطه در اوکلاهما خودکشی کرده است.

کد مطلب: ۵۰۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مقامات پلیس محلی در شهر "کوتا" در نزدیکی "تولسا" تایید کردند که ظاهرا یک دانش‌آموز کلاس نهم روز دوشنبه در یک مدرسه پایه متوسطه خودکشی کرده است.

مقامات محلی در مورد این حادثه، هویت قربانی و انگیزه‌های احتمالی او از این اقدام جزئیات بیشتری ارائه نداده‌اند و فقط گفته‌اند که این مدرسه به مدت یک روز بسته شد و همه دانش‌آموزان به خانه فرستاده شدند.

پس از این حادثه تیراندازی، کل مدرسه به محاصره درآمد، اما هیچ گزارشی از خسارت و جراحات بیشتر مخابره نشده است.

این حادثه حدود دو ماه پس از وقوع یک کشتار در مدرسه ابتدایی در "نیوتاون" رخ داد. حادثه‌ای که در آن ۲۰ کودک خردسال و شش نفر از کارکنان این مدرسه کشته شدند.

با وجود وعده‌های مکرر قانون‌گذاران امریکایی در مورد نیاز به تصویب قوانین مربوط به اسلحه و اعمال تدابیر سخت‌گیرانه‌تر در کشور، هنوز هیچ اقدام جدی برای اجرا در آینده نزدیک وجود ندارد و در میان قانون‌گذاران امریکا نیز اختلافات عمیقی در مورد محدود کردن در اختیار داشتن اسلحه در امریکا به وجود آمده است.

در همین حال، در تصویری که روز شنبه منتشر شد، باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا را نشان داد که برای تفریح در حال شلیک با اسلحه است و این مساله پذیرش این نکته است که شما می‌توانید در هر زمانی تیراندازی کنید.

این در حالی است که اخبار منتشر شده حاکی از این است که باراک اوباما تبلیغات گسترده‌ای در سراسر کشور برای جلب حمایت مردم از تلاش‌های قانونی به راه انداخته است. این تلاش‌ها شامل اجرای قوانین مربوط به بررسی پیشینه افراد و محدود کردن خرید اسلحه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار