استقبال از فعالیتهای کانون در ماه مبارک رمضان

کارگاههای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ماه ضیافت الهی برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۰۴۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری کلاسهای فرهنگی و هنری و ادبی در ماه مبارک رمضان جهت اعضای کودک و نوجوان در مراکز استان خبر داد.
فرزاد رحیمی با اشاره به برپایی کارگاهها و کلاسهای تابستانه در مراکز کانون گفت: برگزاری مراسمهای مختلف فرهنگی و دینی در مراکز از جمله برنامه های کانون در طول ماه مبارک رمضان است و با هدف آشنایی اعضاء با ماه رمضان و بندگی و تعبد و تعمق در موضوع خداشناسی به سوی شناخت پروردگار هستی و عبد و بندگی در این سفره الهی و ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر در نعمتهای خداوندی و مطالعه کتابهای دینی مرکز انجام می شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همین حال از برگزاری کارگاه ادبی با موضوع (ماه من سلام )در مرکز بن خبر داد و گفت اعضایی که ذوق ادبی دارند با شرکت در این کلاسها می توانند دلنوشته های ادبی و احساس خود را در این ماه بیان کنند و در نمایشگاه آفرینشهای ادبی مرکز جهت بازدید اعضای دیگر به نمایش بگذارند.
وی اجرای طرح جدول کتاب با محوریت ماه مبارک رمضان، معرفی کتاب، قصه گویی، معرفی شخصیت حضرت علی( ع ) معرفی وقایع شب قدر و اهمیت روزه و روزداری و شب زنده داری و مناجات با خدا و طرح دیواری و ... را ازجمله برنامه های اجرایی در مرکز فرهنگی هنری بن عنوان کرد.
وی مسایل دینی در حوزه ی کودک و نوجوان را از جمله مسایل قابل توجه در کانون برشمرد و گفت: برگزاری برنامه های مناسبتی و گرامی داشت ایام و وقایع در دستور کار مراکز کانون قرار دارد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار