معاون حوزه هنری در بیرجند:

جشنواره رضوی به یک جشنواره معتبر بین‌المللی تبدیل شده است

معاون فرهنگی هنری امور استا‌ن‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: امروز جشنواره رضوی به خوبی توانسته است جای خود را در بین هنرمندان باز کند و به یک جشنواره معتبر بین‌المللی تبدیل شود.

کد مطلب: ۵۰۳۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از خراسان جنوبی ، به نقل از ستاد خبری جشنواره رضوی، مهدی حبیبی اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های مختلف رضوی که اعتبار خود را از امام رضا(ع) گرفته است اقدام بسیار جامع و خوبی برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر استان‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه باید خروجی جشنواره‌ها هر سال مورد بازنگری قرار بگیرد ادامه داد: برگزاری این جشنواره در بخش‌های مختلف فیلم،‌ تئاتر، شعر،‌ ادبیات، داستان، خوشنویسی، تجسمی و غیره زمینه خوبی برای درخشش هنرمندان فراهم می‌کند.
معاون فرهنگی هنری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ظرفیت بسیار خوبی در زمینه خوشنویسی دارد برگزاری جشنواره نقاشی‌خط و حروف نگاری رضوی را یک فرصت برای هنرمندان استان توصیف کرد و خطاب به هنرمندان استان گفت: با تولید آثار خوب در این جشنواره شرکت کنند.
وی بیان کرد: امروز جشنواره رضوی به خوبی توانسته است جای خود را در بین هنرمندان باز کند و به یک جشنواره معتبر بین‌المللی تبدیل شود.
حبیبی برگزاری ورک‌شاپ‌های مختلف قبل از برگزاری جشنواره را یک اقدام موثر و مهم در تولید آثار کیفی عنوان کرد و گفت: هنرمندان استان باید ورک شاپ‌های جنبی این جشنواره‌ها را جدی گرفته و با شرکت در آن، زمینه تولید آثار خوب برای ارائه در جشنواره را برای خود فراهم کنند تا جایگاه هنر استان ارتقا یابد.
وی همچنین از مسئولان ارشاد استان خواست با تشکیل یک کمیته تلاش کنند تا زمینه جمع‌آوری آثار هنرمندان استان در تمامی بخش‌های جشنواره رضوی از جمله فیلم،‌ شعر، تئاتر و غیره را فراهم کرده و آن را به جشنواره‌های مختلف رضوی ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار