نشست هم اندیشی مشاركت در جشنواره ملی گردشگری برگزار شد

نشست هم اندیشی مشاركت در سومین جشنواره ملی گردشگری با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی آذربایجان غربی در اداره کل میراث فرهنگی این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۲۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان فراخوان سومین جشنواره مشاركت ملی گردشگری گفت: این جشنواره با رویكرد گردشگری حلال موضوعات و جنبه های مختلف و متنوعی را از جمله: خوراك و پوشاك ایرانی، سوغات و صنایع دستی، تنوع فرهنگی و قومی را در بر می گیرد كه هدف آن معرفی ظرفیت های استان های مختلف كشور در این زمینه ها می باشد.

حسین امامی در همین خصوص افزود: استان آذربایجان غربی از حیث دارا بودن جاذبه های متنوع گردشگری كه همگی آنها در حیطه گردشگری حلال قرار دارند، جزء استانهای بكر و كمتر شناخته شده كشور است و ما باید با همكاری و همفكری بیشتر و بهتر، از این فرصت برای تبلیغ و معرفی استعدادهای كثیر و متنوع گردشگری استان كه مهمترین سرمایه ماست، نهایت بهره را ببریم.

معاون گردشگری اداره كل سرفصل ها و محتوای این جشنواره را برای حضار تشریح كرد و افزود: حوزه های پذیرش آثار برای مشاركت در این جشنواره شامل: عكس، سفرنامه نویسی، ایده پردازی و فیلم است كه بدون داشتن محدودیت سنی،‌همه شهروندان،‌علاقمندان و فعالین حوزه گردشگری می توانند در آن شركت كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار