ویژه برنامه رادیو سلامت در سالروز ارتحال حضرت امام (ره)

شبكه رادیویی سلامت، همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) روزهای پنجشنبه و جمعه، 13 و 14 خرداد ماه، در برنامه های خود به موضوعاتی همچون معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام، الگو برداری از ساده زیستی حضرت امام (ره) و ... می پردازد.

کد مطلب: ۵۰۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ویژه برنامه های سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) شبكه رادیویی سلامت در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 خرداد ماه، به شرح زیر است:

برنامه «عصرتون سلامت» كاری از گروه تغذیه، پنجشنبه ـ 13 خرداد، از ساعت 17، به بررسی ویژگی های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) می پردازد.

برنامه «پشت پلک صبح» كاری از گروه تغذیه، بامداد جمعه ـ 14 خرداد، از 30 دقیقه بامداد با حضور دكتر محمد فرنقی زاد، مشاور خانواده؛ دكتر منصور ریاضی، دكترای تغذیه؛ دكتر باطنی،عضو تیم پزشكی امام راحل(ره) در دوران بیماری ایشان؛ اسد الله طاهر رضی،كارشناس مذهبی؛ و حجت الاسلام غیاث، كارشناس مذهبی به موضوعاتی همچون سبك زندگی و الگو گرفتن از زندگی امام خمینی(ره) و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) خواهد پرداخت.

برنامه «نقطه سر خط» كاری از گروه اجتماعی جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 8 ، با حضور دکتر حسین اعرابی، روانشناس و حجت الاسلام دکتر محمد حسن توانایی،کارشناس مذهبی با موضوع الگو برداری از ساده زیستی حضرت امام (ره) به این پرسش كه شما به عنوان یکی از محبان امام ( ره ) تا چه اندازه به ساده زیستی اهمیت می دهید و این اصل را رعایت می کنید؟، پاسخ می دهد.

برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» كاری از گروه تغذیه، جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 10:10، با حضور دکتر صفوی، متخصص تغذیه و دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع مهربانی و مهرورزی، و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام (ره) می پردازد.

برنامه «رسانه و سلامت» كاری از گروه اجتماعی، جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 15، با حضور علی اصغر تركاشوند، پژوهشگر مركز پژوهش های سازمان صدا و سیما در حوزه رسانه به معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) اختصاص دارد.

برنامه «بفرمایید سیب» كاری از گروه تغذیه، جمعه ـ 14 خرداد، از ساعت 17، با حضور دکتر صفوی، متخصص تغذیه؛ دکتر مینا پورفرخ، روانشناس؛ و دکتر عبدخدایی، دبیر كل جمعیت فدائیان اسلام به موضوع یاد و خاطره، و معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام(ره) خواهد پرداخت.

یادآور می شود، برنامه های شبكه رادیویی سلامت از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار