معاون استاندار اردبیل خبر داد:

اختصاص 200 میلیارد ریال برای اشتغال زایی در مناطق محروم استان اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 200 میلیارد ریال برای اشتغالزایی در مناطق محروم این استان خبر داد و دستگاه های اداری را به شناسایی زمینه های اشتغال ، مجریان طرح ها و تدوین طرح توجیهی آنها فراخواند.

کد مطلب: ۵۰۱۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی آذرنژاد در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی ، طرح هجرت و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان گفت: بر اساس توافق سه جانبه بین ریاست جمهوری ، بنیاد مستضعفان و بانک سینا تسهیلات لازم برای اشتغال زایی دایم و مولد در روستاها و مناطق محروم تامین شده است.

وی افزود: بر اساس این توافق تسهیلات یادشده با 22 درصد سود و 15 درصد سود آن از سوی طرفین توافق و هفت درصد باقیمانده سود تسهیلات توسط وام گیرنده پرداخت خواهد شد.

آذرنژاد اظهار کرد: تسهیلات یادشده قابل افزایش است اما وقت استفاده از فرصت این تسهیلات محدود است و دستگاه های اداری ذیربط باید به سرعت نسبت به جذب آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین از دستگاه های فعال در طرح اردوهای جهادی و هجرت دانشجویی و دانش آموزی استان خواست در هر یک از 29 بخش استان یک روستای فاقد امکانات زیربنایی و دارای مشکل را برای تامین اعتبار و برطرف کردن مشکل آن روستا به فرمانداری های تابعه معرفی کنند.

وی بیان کرد: انتظار می رود روستاهایی معرفی شوند که اهالی آنها با اقدام به یک حرفه نظیر زنبورداری یا تولید یک محصول امرار معاش می کنند و در توسعه و ترویج آن شغل با مشکل مواجه هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: تامین اشتغال جوانان اولویت اصلی دستگاه های اداری است و در طرح اردوهای جهادی در روستاها و مناطق دورافتاده استان باید علاوه بر اشتغال زایی ، مقابله با تهاجم فرهنگی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

آذرنژاد خواستار همکاری مستمر دستگاه های اداری استان را با مجریان و متولیان اردوهای جهادی ، طرح هجرت و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار