افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اداری˝عاشقان ولایت ˝ صنعت آب در کردک

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در این جلسه گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و عزت و سربلندی و افتخار امروز جامعه ما بسیجیان هستند که با غیرت و جانفشانی های خود امروزه امنیت را برای ما به ارمغان اورده اند.

کد مطلب: ۵۰۰۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگلستان؛به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی فتح خرمشهر با حضور مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی، مهندس نظری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان، حجه الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه کردکوی و برخی از مدیران اجرایی استانی و شهرستانی و نظامی، پایگاه مقاومت بسیج اداری کارمندی "عاشقان ولایت " ادارات آبفا و آب منطقه ای و آبفارشهرستان بصورت متمرکز افتتاح گردید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در این جلسه گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و عزت و سربلندی و افتخار امروز جامعه ما بسیجیان هستند که با غیرت و جانفشانی های خود امروزه امنیت را برای ما به ارمغان اورده اند.
مهندس علی نظری اظهار کرد: امروز اگر نگاهی به کشورهای همسایه بیندازیم در برخی از آن ها شرایط جنگ حاکم است و دچار مشکلات عدیده ای هستند و این در حالی است که به برکت بسیج و انقلاب اسلامی امنیت کامل در جامعه ما برقرار است.
وی با بیان این که بسیجی شدن تنها با ثبت نام حاصل نمی شود گفت: بسیجی شدن آسان است اما بسیجی ماندن سخت است و باید بتوانیم بسیجی بمانیم.
مهندس نظری با اشاره به این که مردم ما دل در گرو نظام اسلامی خود دارند، گفت : امروزه دشمن می خواهد با بحث های تهاجم فرهنگی به انقلاب ما ضربه بزند و به همین دلیل باید در نحوه انتقال مطالب و نوع گفتمان و نوع ارتباطات دقت فراوان داشته باشیم تا مانع این تهاجم نرم فرهنگی شویم.
مهندس نظری با بیان این که بسیجیان شریک روزهای سخت این نظام هستند، گفت: بسیجیان همیشه یار و یاور این انقلاب بوده اند و در صنعت آب نیز همیشه از کمک آنها استفاده کرده ایم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف ما در بحث آبرسانی آگاهی و اطلاع رسانی صحیح به مردم است و اگر این آگاهی بخشی صحیح انجام شود مردم نیزمسئولان را همراهی می کنند.
رئیس شورای هماهنگی آب و برق استان با اشاره به افتتاح پایگاه بسیج کارمندی اداری "عاشقان ولایت" در کردکوی گفت: همکاران ما نیز ولایی و در خدمت مردم هستند و امروز اگر ولایت را از جامعه نفی کنیم قطعا بدانید چیزی نداریم و پابرجایی و ایمنی مملکت ما به دلیل ایستادگی مردم و ولایت فقیه است.
وی افزود: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است با داشتن برنامه، مسئولان و کارمندان در پاسخگویی به مردم، دادن خدمات به مردم و در اسراف نکردن خود را سنگ زیرین آسیاب بدانند و باید هدف سازندگی داشته باشیم و بدانیم با قوه قهریه به جایی نمی رسیم.
مهندس نظری با بیان این که قدرت هسته ای، موشک و توانایی های دفاعی ما سبب سربلندی این نظام است و موجب شده است دشمنان ما را پای میز مذاکره با ما بنشاند گفت: باید بدانیم امروز با کرامت، عزت و قدرت مندی می توانیم هم مملکت را داشته باشیم و هم دشمن را سر جای خود بنشانیم تا کسی جرات تجاوز به این کشور را به فکر خود نیز راه ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار