دومین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

دومین جلسه شورای سیاست گذاری سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت به منظور برنامه ریزی و هماهنگی عصر دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه به ریاست محمود مهر محمدی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در این جلسه که جعفر پور نماینده وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مسیب زاده نماینده وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، صادق زاده معاون فرهنگی و اجتماعی، ساکی معاون پژوهشی، قنبری معاون دانشجویی، مجتبوی رییس امور پردیس های استان خراسان رضوی و دیگر مدیران و مسئولان دانشگاه در آن حضور داشتند، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن گزارشی اعلام کرد: سی و سه درصد از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مراحل مختلف بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه شرکت کرده اند.

سرپرست دانشگاه اظهار امیدواری کرد: با برگزاری مناسب این جشنواره با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی برگ موفقیت دیگری به کارنامه فعالیت های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان افزوده شود.
در این نشست زمان برگزاری سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت 18 الی 24 آبان سال جاری؛ مطابق با هفته قرآن دانشگاه ها و مشهد مقدس به عنوان محل برگزاری تعیین شد، مطابق آن مدیریت امور پردیس های استان خراسان رضوی مأموریت یافت برابر ساختار مصوب سی و یکمین جشنواره ملی نسبت به تشکیل ستاد اجرایی در آن استان اقدام کنند.
همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موظف شد، مقدمات برگزاری دوره آمادگی ویژه منتخبین جشنواره بیست و ششم را برای حضور موفق در جشنواره ملی در شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس فراهم کند.
بر طبق مصوبه دیگری در این جلسه، اعضا توافق کردند، ضمن ارائه برنامه های حوزه خود برای تقویت و تعمیق امور قرآنی در دانشگاه، از مؤسسات، نهادها و خیرین برای مشارکت در برگزاری جشنواره ملی دعوت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار