معرفی روابط عمومی آموزش و پرورش بردخون به عنوان روابط عمومی برتر

روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه بردخون به عنوان روابط عمومی برتر استانی معرفی شد .

کد مطلب: ۴۹۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از بردخون ، ناصر کرمی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی شهرستان ها و مناطق استان با تقدیر از همه تلاش ها و فعالیت های روابط عمومی های استان، بابیان اینکه هرسازمانی نیاز به پویایی و بالندگی دارد که رواب ط عمومی دراین مهم نقش ویژه واساسی دارد، اظهار داشت : روابط عمومی در جامع ه ما نوپا اما اثرگذار است که تا رسیدن به جایگاه واقعی و آرمانی زمان لازم است.
وی با بیان اینکه هیچ واژه ای برای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی کافی نیست، افزود : روابط عمومی کانال دوسویه سازمان و مخاطبان است و اگر مدیری نگاه نامناسبی به روابط عمومی داشته باشد سازمان لطمه می بیند .
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد : رواب ط عمومی فعالیت ها و کیفیت بخشی را به مخاطبان انتقال می دهد و تهدیدات را می بیند و مدافع سازمان و مدعی العموم است .
وی با اشاره به واقعیت ها و انتظارات و لزوم توسعه متوازن، تصریح کرد : روابط عمومی ها باید آینده روشن را ببینند و برای بهترشدن تلا ش کنند و در کنار مدیر دستگاه، برای تصمیمات بهتر بکوشند و در تنظیم برنامه ها و فعالیت ها بازوی مدیران باشند .
این مقام مسؤل خاطرنشان کرد : همه م ا معلم هستیم و رسالت خطیری بر عهده داریم و با سرعت پیشرفت ها، نیاز به پشتکار و فعالیت مضاعف داریم تا در مسیر توسعه قرار گیریم.
کرمی قول برگزاری اردوی تفریحی روابط عمومی ها را داد و در ادامه رییس اداره روابط عمومی و کارشناس مسؤلان و کارشناسان اداره کل و شهرستان ها و مناطق پیرامون وظایف و مشکلات حوزه خود مطالبی بیان نمودند .
در این گردهمایی از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون به همراه جم، دیّر، تنگستان و جزیره خارگ به عنوان روابط عمومی های برتر تجلیل شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار