جمهوری اسلامی زمینه ساز حکومت عدل الهی است

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تبریک عید نیمه شعبان بمناسبت میلاد فرخنده امام زمان (ع) گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز حکومت عدل الهی است.

کد مطلب: ۴۹۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه رشت افزود: اگرچه در راه عبادت خداوند، پیروی از ائمه و ولایت فقیه خسارات زیادی دیده ایم اما همیشه روزگار به کام آمریکا ، اسرائیل و غرب نخواهد بود و هر روز مستضعفان جهان بیدارتر می شوند.
وی اظهار کرد: امروز مستضعفان جهان بیدار شده اند و بیداری آنها دنیای طاغوت را به وحشت انداخته است.
وی با بیان اینکه نیمه شعبان برای تشیع و تسنن همانند لیله القدر شبی که خداوند متعال قرآن را نازل کرده ، است ، تصریح کرد: در شب لیله القدر قرآن نازل شد و در نیمه شعبان مجری و مفسر قرآن و غایت خلقت پا به عرصه جهان گذاشت.
وی تصریح کرد: در این عید بزرگ فقط به چراغانی کردن اکتفا نکنید ، بلکه مردم دل هایشان را با تعاریف اخلاق اسلامی روشن کنند.
آیت الله قربانی انتظار را آماده ساختن امکانات و فراهم کردن بستر برای رسیدن به حکومت عدل الهی دانست و گفت: در سایه آن حضرت می توانیم اهداف عدل الهی را پیاده کنیم.
آیت الله قربانی در ادامه با اشاره به سوم خرداد روز فتح خرمشهر گفت: صدام می گفت اگر ایرانی ها خرمشهر را فتح کنند، کلید بغداد را به آنها می دهم ؛ اما رزمندگان اسلام خود را به آب و آتش زدند و خرمشهر را فتح کردند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع قاریان تصریح کرد: امروز عربستان و اعراب خلیج فارس آمریکا و اربابان غربی شان را به جای خداوند عبادت می کنند.
وی با بیان اینکه مبلغان باید حقایق دین را برای مردم تبیین کنند، اظهار کرد: دشمنان تلاش می کنند تا با تکنولوژی و فناوری ها همچون ماهواره و اینترنت مردم را از اسلام دور کنند؛ از اینرو ، روحانیون و سخنرانان باید حقایق را برای مردم تبیین و شبهاتی که دشمنان بوجود می آورند را خنثی کنند.
وی با اشاره به اینکه همه مردم قدرت تشخیص دلایل و مسائل سیاسی را ندارند، اظهار کرد: باید مسائل برای مردم تبیین شود تا کسانی که در مسائلی چون سوریه می گویند، ارتباطی با ما ندارد، متوجه واقعیت ها بشوند.
آیت الله قربانی تصریح کرد: اگر در سوریه حضور نداشته باشیم، داعشی ها به کشورمان می آیند و در آنصورت باید در داخل کشور با آنها بجنگیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار