سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل :

بنیاد برکت 20 مدرسه در اردبیل احداث می‌کند

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: بنیاد برکت با تلاش و همتی راستین 20 مدرسه را در مناطق محروم استان احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد.

کد مطلب: ۴۹۵۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،دولت لطفی اظهار کرد: نیمی از این مدارس تاکنون در مناطق مختلف استان احداث و تحویل داده شده ونیم دیگر نیز طی امسال و نیمه اول سال آینده تکمیل شده و در اختیار آینده‌سازان این کشور قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از بنیاد برکت خواسته‌ایم تا این روند را همسو با برنامه‌ها و هدف‌گذاری جامعه خیرین مورد توجه و مدنظر قرار دهد، افزود: مدارسی که بنیاد برکت احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد از کیفیت مناسبی برخوردار است و در کنار کیفیت سرعت عمل این مجموعه نیز قابل قدردانی است.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به همت خیرین منابع مالی مناسبی در ساخت مدرسه اهدا شده است، یادآور شد: امیدواریم با جمع‌بندی این ارقام در قالب جشنواره خیرین روند تکمیل 145 پروژه نیمه تمام مدرسه‌سازی در این استان به سرانجام برسد.

لطفی با یادآوری اینکه در اکثر شهرستان‌ها جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار شده و زمینه بهره‌مندی از کمک‌ها و مساعدت‌های آنها در امر مدرسه‌سازی فراهم آمده است، ادامه داد: در 17 جشنواره قبلی خیرین ساخت 350 واحد آموزشی را البته در بخشی از پروژه‌ها با مشارکت دولت پذیرفته بودند اما در رویکرد جدید تلاش خیرین بر ساخت مدرسه به صورت انفرادی است تا هر چه سریع‌تر بتوانند پروژه‌هایی را که خودشان با تامین مالی مناسب می‌سازند به سرعت و با کیفیت مناسب تحویل آموزش و پرورش دهند.

وی درمورد تامین اعتبار از محل تخریب و بازسازی و نوسازی مدارس در استان برای ساخت مدارس با استانداردهای لازم بیان کرد: امسال نیز با ابلاغ بودجه 95 تلاش خواهیم کرد تا در فصل کاری منابع مورد نیاز را جذب کنیم و تا آغاز فصل جدید بازگشایی مدارس بیش از ده‌ها مدرسه را با کیفیت و استاندارد مناسب منطبق بر آیین‌نامه 2800 زلزله ساخته و تحویل مجموعه تعلیم و تربیت دهیم.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: بنیاد برکت با تلاش و همتی راستین 20 مدرسه را در مناطق محروم استان احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد.

لطفی اظهار کرد: البته در کنار ساخت مدرسه، ساخت کتابخانه، سالن ورزشی، آزمایشگاه و نمازخانه نیز جزو تعهدات این مجموعه و خیرین است که انتظار می‌رود به سرعت بتوانیم به اهدافمان در این حوزه دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار